Wild_hawk Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Eftersom den förra blev låst pga mig och okka så skapar jag en ny nu.. Diskutera allt som har med hip hop att göra här. Kanske om vilken artist som du tycker är bäst just nu, vad du lyssnar på för sorts hip hop etc. Inga hip hop hatare här 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) Fo' sheaze this will B D shiznit, my homie! Jag börjar med att säga att DMX e bra Redigerad 18 juli, 2004 av KuNg-Fo0d 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Fo' sheaze this will B D shiznit, my homie! Jag börjar med att säga att DMX e bra Nej, inge speciellt. Okka tipsar: Ghettosocks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Jo väldigt bra. Okka's tips suger. Vi vill inte ha någon kommentar på det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Jo väldigt bra. Okka's tips suger. Vi vill inte ha någon kommentar på det här. Har du hört dom? Angående DMX, jag gillar bara inte hans musik. Min personliga åsikt bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 varför då för han konstiga utrop och röst eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 varför då för han konstiga utrop och röst eller? Bland annat, hans musik tilltalar mig bara inte. Men har du hört Ghettosocks? Annars borde du hålla käft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Alltså, seriöst. När en mod/admin låser en tråd vill de ju inte att ni ska göra en exakt likadan! Då avtar ju liksom låsningens verkan. Vill de ge er en extra chans så skapar de en sådan tråd (Se Vardagssnack)... Snälla, det blir bara en massa onödiga trådar i och med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Orka! Gör en ny ist, som ni lovar vid er själ att inte burkskinka ner förstås. Så den här tråden får de väl göra en ny av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) Jao, jag läste det nu. Så OK, jag hade fel i det här fallet (hör och häpna )... Men i regel så är det för mycket sånt. "Oj, de låste min gamla favorittråd, jag skapar en ny om en timme." Det håller inte. Som sagt, hade jag fel nu. Shame on me. Redigerad 18 juli, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Bra låtar att pumpa i bil som handlar om att pumpa i bil!! outcast - benz or beamer ll cool j - the boomin system masta ace - born to roll positive k - carhoppers kool g rap - cars masta ace - cars l trimm - cars with the boom doug e fresh - crazy bout cars big tymers - cutlass, monte carlos & regals king tee - dippin comptons most wanted - driveby miss daisy u.g.k. - fuck my car double j - if it aint a caddy masta ace - jeep ass niguh lost boyz - jeeps, lex coups, bimaz & benz sir-mix-a-lot - my hooptie mack 10 - on them thangs pistol - rolling in my 64 masta ace - sittin on chrome freestyle fellowship - six tray leaders of the new school - sobb story outkast - two dope boyz (in a cadillac) yo yo - westside story public enemy - yore gonna get yours Onyx - Big Trucks Dr. Dre - Let Me Ride Låtar som inte handlar om det men ändå är grymma att pumpa i bil!! Lady Of Rage - Afro Puffs Ice Cube - Ghetto Bird DJ Quik - Trouble DJ Quik - Sweet Black Pussy Kurupt - Gangsta Noize Daz Dillinger - Initiated N.W.A - Dopeman Dr. Dre - Ra-ta-ta-tat Dj Quik - Cant Fuck Wit' A Nigga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) Det är synd att den kommersiella hiphopen har blivit som den blivit. Det handlar bara om kläder,bilar,tjejer och pengar. Vilket ger en fel bild av hur hiphopen är. Det gör så att folk tror att all hiphop är liakdan. De kommersiella rapparna har gjort så att hiphopen rent utav stannat i utvecklingen. Men underground-scenen är riktigt bra. Ladda hem Aesop Rock - Daylight, killen är underbar! Förstår inte hur han gör. Han har abstrakta och poetiska texter som om man försöker analysera dem kan leda till att man fattar ännu mindre än vad man trodde innan. Texten till Aesop Rock - Daylight Redigerad 18 juli, 2004 av Mr_Nitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Det är synd att den kommersiella hiphopen har blivit som den blivit. Det handlar bara om kläder,bilar,tjejer och pengar. Vilket ger en fel bild av hur hiphopen är. Det gör så att folk tror att all hiphop är liakdan. De kommersiella rapparna har gjort så att hiphopen rent utav stannat i utvecklingen. Men underground-scenen är riktigt bra. håller med till viss del. det är mest ytterligheterna av kommersen som förstör, typ 50 cent mm. tomma tunnor skramlar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Håller med till 100%! up! Kan inte tipsa så mycket om några låtar.. typ Immortal Technique rekommenderar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Håller med er, Dog och Mr Nitty. Man bli ju rätt så less på dom som tror att man lyssnar på 50 Cent, Nelly och Chingy bara för att man är hiphoppare...dom fattar inte att det finns annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Håller med till 100% också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Håller med till 100% också! ...DMX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 ...DMX? Men vad var det du lyssnade på Scraw (epix)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) Men vad var det du lyssnade på Scraw (epix)? icp, twiztid, abk, promoe, atmosphere, svensk underground, non phixion, public enemy, run dmc, gangstarr och aesop rock ekar just nu, hurså? ( av hiphopen då ) Redigerad 18 juli, 2004 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 icp, twiztid, abk, promoe, atmosphere, svensk underground, non phixion, public enemy, run dmc, gangstarr och aesop rock ekar just nu, hurså? ( av hiphopen då ) Ren nyfikenhet! Whoa-hiphop (kallar det så p.g.a att alla på whoa gillar det), dvs Atmosphere-gänget och Brother Ali och alla såna är rätt grymt, visste inte att du lyssnade på det. Trodde du var mer för westcoast...visst har du varit det? Eller? Misstar jag mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts