Upson Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Så verkar det som att hidden packages i SA ser lika dana ut som i VC. Vill påpeka att luddee båda hittade det och gjorde bilden nedan... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/san_an-vc_hidden.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jo det ser så ut..Min mening är att de är jättefula, vad är det för något? Någon sorts staty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jo det ser så ut..Min mening är att de är jättefula, vad är det för något? Någon sorts staty? En staty som man smugglar droger med...packar den med knark...nått sånt! Bra jobb Luddee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 menar de, dom e riktigt asfula, dom var mkt bättre i GTA3, då såg man dom lättare, o då var det paket isst för statyer:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Förövrigt så ligger det en hidden package, från III, i hotellrummet vid Ocean View... (krossad knarkpåse) så det här kanske är samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 En staty som man smugglar droger med...packar den med knark...nått sånt! Bra jobb Luddee! w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Bara jag som tycker att det är lite väl... synligt? det ska väl vara hidden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Bara jag som tycker att det är lite väl... synligt? det ska väl vara hidden... San Andreas kommer vara så stort så att det kommer vara näst intill omöjligt att hitta alla om alla är bra gömda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Den ser lite inklippt ut brukar de inte vara på marken och med en ring runt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Den ser lite inklippt ut brukar de inte vara på marken och med en ring runt!? jo, tycker jag också.. men dom kan ju ha ändrat.. den som lever får se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 måste vara en tillfällighet eller ngn som skojar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) såg det där för några veckor sen på gta-sanandreas.com att någon hade hittat det där också, men jag är osäker om det verkligen är ett hp.. Redigerad 18 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 det var den lättaste hidden att hitta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 håller med man ser inte dom på VC när man ser dom det är när man står på dom annars ser man aldrig dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Förövrigt så är det korssade packetet på hotellrujmmet ifårn VC inte III... sorry Luddee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts