Yukiz Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Har allt inspelat, självklart var Metallica bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 såg lite..av varje...fan the darkness konserten va ju ganska bra =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Råkade zappa över, kollade lite på AC/DC.. dom två första låtarna sen somnade jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Har sett dem flesta grupperna live så jag sket i och kolla, och det ända bandet med klass som jag inte sett är ac/dc, och den konserten har brorsan på dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Såg halva, grannarna klagade på att jag sjöng ut "Breaking The Law" m.m mitt i natten, och en alltför hög musik nivå. garvade bara och sommnade med ostbågar i näsborarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts