atWa Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 ja men väldigt sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Bensinen har aldrig tagit slut för mig i Mafia. Jag snodde en bil med väldigt lite bensin en gång, men hur mycket jag än körde så tog den aldrig slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Sova i VC? Menar du när man sparar och tiden "hoppar" fram 6 timmar (eller vad det var nu igen). Men vill du leka laglig i något spel så har jag ett hett tips som heter Sims. Man kanske vill "slappna av" lite i spelet också eller? Och sluta tjata om The Sims! Detta är för fan ett gta! Och vad är gta känt för om inte friheten?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 men orka med tanka alvarligt tänk att få bensin stop ute i öknen/wasteland : / Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Men man kunde ju ha en sånn bensin dunk med sig så om man fick soppa-torsk så var det bara att ta där ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Om alla oroat sig för att man ska få Soppatorsk ute i öknen så får man vell tanka före man kör ut där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuruma Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Alla kanske inte kan tänka framåt så dom fattar inte att dom bör tanka Bensin åt folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 men orka med tanka alvarligt tänk att få bensin stop ute i öknen/wasteland : / haha det skulle vara kul eller i en biljakt ba poff... men borde vara en mätare då så man ser att man kan tanka innan man åker ut i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts