Elander Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) jag tycker att man ska kunna tanka så det kan bli så verkligt som möjligt. Redigerad 17 juli, 2004 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 nja... kanske... isåfall väldigt sällan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 tycker själv att det blir för mycket med att tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 nej men kanse någon enstaka gång om man har kvar samma bil hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 börja med inte med att man måste tanka...det räcker med att de har pajjat de så man måste käka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 exact! sånt skit har man inte tid me. Tänk så är blir man jagad av 3polis bilar plus instatsstyrkan. så stannar bilen pga. bensinen . och sen när man precis gått ut ur bilen så dör gubben för att han inte ätit...."bara störigt bara störigt" med bensin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 exact! sånt skit har man inte tid me. Tänk så är blir man jagad av 3polis bilar plus instatsstyrkan. så stannar bilen pga. bensinen . och sen när man precis gått ut ur bilen så dör gubben för att han inte ätit...."bara störigt bara störigt" med bensin Tror du verkligen att det kommer vara så? Antagligen tar man sig ett litet mål varje dag så att man aldrig dör utav hunger, hur lätt som helst att komma ihåg och det är ju bara ett plus för det ger en mer ansvar. Det känns mer på riktigt. Gällande bensin så tycker jag att det är en bra ide! Men då ska tanken rymma mycket så man inte behöver göra det ofta. PS: Om man är i en polisjakt så har man väll för det första redan fyllt magen, man kan ju inte göra olagligt stuff och hela tiden tänka på mat, och för det andra så har man väll antagligen redan tankat...och om tanken tar slut så hoppar man ut ur bilen och tar den framför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 ja fasst mycket mycket sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Hoppas man måste tanka, då blir ju spelet svårare och mer realistiskt...fast det ska inte behövas ofta utan väldigt sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuruma Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Hoppas det blir så för det funkade utmärkt i Mafia. Det var bara kul att försöka hinna till en mack när man va jagad fast man kunde ju köra riktigt länge på en tank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Att tanka funkade alldeles utmärkt i modden "hmmm hmmm 2004"! Det var aldrig att jag fick soppatorsk ärligt talat. Tanken räckte fram och tillbaka över ön men jag lyckades alltid välta min bil, eller köra sönder den innan jag behövde tanka. Så kör ni som pensionärer kan det lbi ett rpoblem, annars inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Det e ju bara coolt att man ska TANKA!! det blir bara verkligt då inte att man ska ha bensinmätare och sånt på skärmen men tex att man går inn i paus och så går man inn i tex stats så står det där högst upp jur hungrig man e och hur mycket bensin det e i bilen men sen ska det ju inte ta slut direkt det skulle isåfall vara som i Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 ...men det blir nog inte, en sån stor nyhet borde ha kommit ut redan jämnst med dom andra stora nyheterna (simma, äta, cykla och allt annat svincoolt dravel!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Det är en bra idé, visst! Men jag tycker det blir allt för mycket som i mafia, och det är jobbigt när man är jagad å bensinen tar slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag tycker inte att man ska behöva tanka, det vore väl kanske coolt men det skulle kanske bli lite för realistiskt, på samma sätt som manuell växel... jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Så lagom kul om man får soppatork mitt i öknen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miyata_Kagi Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag menar...om man snor bilar med jämna mellanrum slipper man ju tanka...en riktigt bil har ju cirka 70 liter tank!? Rätta mig om jag har fel...och dessutom amerikanska vrålåk med ännu mer tank (som iofs också drar mycket mer). Men om man gör som ja sa så behöver man nog inte tanka direkt mycket...? Och dessutom...man borde inte kunnda dö av hunger...inte på ett jävla bra tag...men det räcker typ om man äter två portioner om dagen. Dessutom (enligt mig) tycker jag att det bara är roligt att man måste äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Så lagom kul om man får soppatork mitt i öknen... då får man sno en traktor av rednecks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 det skulle ju bara va grymt om man kunde tanka o sånt... tänk er att man vill leka "laglig"... skaffa en bil och tanka äta sova... man kan faktist sova i vc också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) det skulle ju bara va grymt om man kunde tanka o sånt... tänk er att man vill leka "laglig"... skaffa en bil och tanka äta sova... man kan faktist sova i vc också... Sova i VC? Menar du när man sparar och tiden "hoppar" fram 6 timmar (eller vad det var nu igen). Men vill du leka laglig i något spel så har jag ett hett tips som heter Sims. Redigerad 28 juli, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts