Zyber Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jo, jag skulle vilja veta exakt hur man kan kolla om ens dator klarar dubbla processorer. Jag har en 2,53 GHz:are, så det räcker ju ett tag, men skulle ändå vilja veta. Kruxet med processorn är att det är inbyggt (säger man så?) på moderkortet Varför det är så här dumt är för att jag har en Dell-dator ( x2), men jag tyckte det var värt det eftersom jag fick den för 7000 kr billigare än vad den var värd. Så, finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Det enda jag vet är att det går inte med XP Home.. Måste ha Professional. Äldre windows versioner vet jag inget om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Det enda jag vet är att det går inte med XP Home.. Måste ha Professional. Äldre windows versioner vet jag inget om. Är du säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts