DeMoN Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Vikken tycker ni e härligast själv tycker jag Pcj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Vote: Annan. Stallion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 comet. gotta love da porsche Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Comet, så lätt styrd och snabb och sygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 vote: hunter, av alla fordon iaf. Men bilar... hmm, det måste vara comet, eftersom hotring racer är snabb men inte errbjuder någon som helst komfort. Jag menar, körglädjen är skitliten, trots att den är snabb. Comet däremot, där styr man med snabba svängar och underbar acceleration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Denna bilen kanske inte är den vackraste men det är den enda bilen som verkar "realistisk"... Den har en härlig "accs" och en härlig broms som känns realisktisk så jag väljer nog Hermes... Vote: Annan... Redigerad 17 juli, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 jag gillar stinger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 PCJ men Sandking och Sabre Turbo e också sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Vote:pcj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Vote:annat romeros,cabbie,zebra,walton,sentinel xs,seaplane mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 varför kunde man inte välja bland motorcyklarna?!?!?!?! sanches är ju lått skönast, goast kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 jag älskar FBI rancher mest av alla bilarna är sån att jag föredrar större pickups istället för coola snabba sportbilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 vote: pcj??? Varför: jo den e så härlig när man steggrar med den i hög fart på ocean drive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 PCJ 600. Maxa på stranden med ökad hastighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts