Ohls Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 det är totallt 100% falskt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ohls Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 råka trycka på enter hörde tom att gtasajten.se hade sagt att det var det men det vet jag ingenting om iaf, jag bode i usa innan jag flyttade hit till sverige, och san andreas är en stad som liggger i Californien här är en lista på USA's 51 stater: Alaska Alabama Arkansas Arizona California Colorado Connecticut District of Columbia Delaware Florida Georgia Hawaii Iowa Idaho Illinois Indiana Kansas Kentucky Louisiana Massachussets Maryland Maine Michigan Minnesota Missouri Mississippi Montana North Carolina North Dakota Nebraska New Hampshire New Jersey New Mexico Nevada New York Ohio Oklahoma Oregon Pennsylvania Rhode Island South Carolina South Dakota Tennessee Texas Utah Virginia Vermont Washington Wisconsin West Virginia Wyoming som du kan se är ingen av dessa stater San Andreas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 san andreas är en stad som liggger i Californien San Andreas kallas en sträcka längs med Kalifornien som är speciellt utsatt för jordbävningar. Att San Andreas inte är en stat i verkligheten behöver väll knappas nämnas, det vet nog alla. Men att det i GTA: SA kommer vara en stat är..eh..också ganska uppenbart för dom flesta här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 lol, vad i helvete försöker du göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 det är totallt 100% falskt! Ni e ju inte riktig i huvvet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Ingen har väll påståt att San Andreas är en stat i verkligheten? Precis som att Vice City Inte är en riktig stad så är SA inte en riktig stat, det är en stat i R*s värld Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 smart snubbe säger jag bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Är det överhuvudtaget något som inte är fiktivt i GTA-spelen??? Egentligen, det är väl inte copyright på delstats namn? Sånt kan ju ine R* få betala för om de nu ville använda de riktiga namnen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Ingen har väll påståt att San Andreas är en stat i verkligheten? Precis som att Vice City Inte är en riktig stad så är SA inte en riktig stat, det är en stat i R*s värld mm precis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Är det överhuvudtaget något som inte är fiktivt i GTA-spelen??? Egentligen, det är väl inte copyright på delstats namn? Sånt kan ju ine R* få betala för om de nu ville använda de riktiga namnen... Exakt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 En del personer gör nog nya användare bara för att driva med folk på gtasajten fruktar jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 råka trycka på enter hörde tom att gtasajten.se hade sagt att det var det men det vet jag ingenting om iaf, jag bode i usa innan jag flyttade hit till sverige, och san andreas är en stad som liggger i Californien här är en lista på USA's 51 stater: Alaska Alabama Arkansas Arizona California Colorado Connecticut District of Columbia Delaware Florida Georgia Hawaii Iowa Idaho Illinois Indiana Kansas Kentucky Louisiana Massachussets Maryland Maine Michigan Minnesota Missouri Mississippi Montana North Carolina North Dakota Nebraska New Hampshire New Jersey New Mexico Nevada New York Ohio Oklahoma Oregon Pennsylvania Rhode Island South Carolina South Dakota Tennessee Texas Utah Virginia Vermont Washington Wisconsin West Virginia Wyoming som du kan se är ingen av dessa stater San Andreas. hur kan du vara så dum att du tror att san andreas skulle vara en riktig stat du tror väl antagligen att vice city och liberty city är riktiga städer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Fniss. Blåst kille, eh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) för alla som inte fattat kommer san andreas var en kopia caligornien och lite av nevada Redigerad 18 juli, 2004 av berit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 råka trycka på enter hörde tom att gtasajten.se hade sagt att det var det men det vet jag ingenting om iaf, jag bode i usa innan jag flyttade hit till sverige, och san andreas är en stad som liggger i Californien här är en lista på USA's 51 stater: Alaska Alabama Arkansas Arizona California Colorado Connecticut District of Columbia Delaware Florida Georgia Hawaii Iowa Idaho Illinois Indiana Kansas Kentucky Louisiana Massachussets Maryland Maine Michigan Minnesota Missouri Mississippi Montana North Carolina North Dakota Nebraska New Hampshire New Jersey New Mexico Nevada New York Ohio Oklahoma Oregon Pennsylvania Rhode Island South Carolina South Dakota Tennessee Texas Utah Virginia Vermont Washington Wisconsin West Virginia Wyoming som du kan se är ingen av dessa stater San Andreas. är du dum eller??? eller skojar du bara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) Ohls, US! består av 50 delstater, inte 51! Hoppade du av skolan innan du avslutat lågstadiet eller? Redigerad 18 juli, 2004 av JohnnyH87 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Ohls, US! består av 50 delstater, inte 51! Hoppade du av skolan innan du avslutat lågstadiet eller? mm, district of columbia(där washington DC ligger) räknas inte som en stat det är la bara ett "district" höhöhöhöhö Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Okej nog med "Du är inte så smart va?". Bäst att låsa! (San Andreas är för övrigt ingen stat i verkligheten, konstigt att ingen påpekat det... ) *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts