DeMoN Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 kan nån göra en film när man hur man gör en bil i zmodeler det e nog lättare än att översätta en guide till svenska (Spela in en film när man gör en bil i zmodeler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Att göra en bil tar en helvetes tid så att göra en film blir nog lite svårt men det finns en ute på internet men jag vet inte adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Den skulle bli lååååååååååång och stooooooooor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Att göra en bil tar en helvetes tid så att göra en film blir nog lite svårt men det finns en ute på internet men jag vet inte adressen. man kan göra en fyrkantig bil det tar inte så lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Finns redan en film då dom gör en bil i Z-mod, dock kommer jag inte ihåg adressen just nu, men ja ska kolla runt lite om jag hittar den. Redigerad 19 juli, 2004 av ínko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 kan nån göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts