Kalan Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) ***DELETED*** Redigerad 18 juli, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) ***DELETED*** hehe jag hoppas nästan du var oseriös där och inte tror att du är modd *EDIT* Oj, ursäkta mig, mitt mistag... upptäckte dit lilla "edit" grej där nedanför så det var bara din post som var borttagen.... soz :"> Redigerad 19 juli, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Har stått på handen MOAHAH. öhh, okej. Du kan väl inte stå på handen på jesusstatyn i rio utan att vakterna skjuter ner dig för att du kanske är taliban eller nåt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Men vafan man får gå upp dit, eller mistar jag mig? Jag var bara 5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Verkar som enda sättet å komma upp till hans hand är att klättra... tror inte dina föräldrar skule låta dig som 5åring klättra 30m o sen stå på hans hand... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Off topic: Btw hur lägger man in bilder i sin signatur?:"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 [img) (/IMG] skriv in adressen til lbilden där imellan sen lägger du det i signatur grejen det ska vara [ inte ( med va va nå skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 med IMG taggen. ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts