Bubbli Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag undrar hur hög Jesus är i Rio ( ) ne men hur hög är statyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Fem kilometer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Säkert? För 5km är ganska mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag undrar hur hög Jesus är i Rio ( ) Howdy fuckin' harr. 38 meter fick jag fram när jag Googlade, ett utmärkt verktyg för att få mer allmänbildning angående de saker man är intresserad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag vet men jag är ganska seg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 hur ska du ha det egentligen? ska du veta eller ska du vara seg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag vet men jag är ganska seg... Det kunde jag aldrig gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Tackar tackar det värmer... Men seriöst vad är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) 38 meter skrev jag ju. EDIT: Verkar i och för sig lite kort... Redigerad 17 juli, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag vet men jag är ganska seg... Inte seg nog för hädelse på forum, haha! Det är väll lättare att googla än att fråga folk över internet, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jo men som sagt 38 meter är väll knappt kaknes tornet eller? Och Pico verkar lite lurig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jaja, googla på du. Jag fick fram både 420 och 711 meter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jo men som sagt 38 meter är väll knappt kaknes tornet eller? Och Pico verkar lite lurig... Googla själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jo men som sagt 38 meter är väll knappt kaknes tornet eller? Och Pico verkar lite lurig... Den är iaf 38 meter. Det som bidrar till dess majestätiska överblick över Rio är att den står på sockertoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 http://home.online.no/~lk.gh/images/Brasil.../litenjesus.jpg Tycker den inte alls ser så katigt stor ut.. Så 38m stämmer nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 är det inte den statyn skanska har skänkt betong till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 ja för de e ju de som e så viktigt, om skanska har skänt betong till den eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 ja för de e ju de som e så viktigt, om skanska har skänt betong till den eller inte har du inget vettigt att komma med behöver du inte svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Har stått på handen MOAHAH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 30 m mellan fingertopparna, 30 m hög utan betongblocket, 38 m med betongblocket. Hitta dock inget om höjd över havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts