Nord Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 `kan inte nån göra en skin med en kille som har en motorcykel hjälm? har kollat överallt men hittar inte nåt. kanske nån som vet så får man gärna länka! Ha d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 `kan inte nån göra en skin med en kille som har en motorcykel hjälm? har kollat överallt men hittar inte nåt. kanske nån som vet så får man gärna länka! Ha d Gör en själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Gör en själv. Varför är du så sur då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Varför är du så sur då PMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Varför är du så sur då Öhh! Va menar du me sur din viselpipa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 du är ju sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 okej förlåt för att jag va lite sur då... jag var lite tröt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Hmm, sex replies utan något svar... bra jobbat! Testa och söka på Google --> GTA VC Skin Helmet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Jag har en inte så snygg men duglig edit:Han är väl egentligen en crossförareYellowJacket.zip Redigerad 18 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Jag har en inte så snygg men duglig edit:Han är väl egentligen en crossförare Hur kan du kalla det där en crossförare??? tycker det ser ut som en motorcykel snubbe jag!!! har du sett en cross förare nån gång eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 om du kollar "hjälmen" så ser du att det är en cross hjälm........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 om du kollar "hjälmen" så ser du att det är en cross hjälm........ ja men kläderna är ju alpinestars skin dress om INTE JAG SER FEL!! har men såna kläder när man kör cross eller?? NEJ det har man inte..... har du kört cross nån gång eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 mm det har jag faktiskt ...... men HJÄLMEN är cross...... sen om kläderna inte är det är väll ffs skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Gör en själv. ÖVERLOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 ÖVERLOL. En kort fråga:Så här gäller den sätt på säkerhetsbälte för säkerhets skull,akta dig för 4hjulsdrivna tvättmaskiner!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 En kort fråga:Så här gäller den sätt på säkerhetsbälte för säkerhets skull,akta dig för 4hjulsdrivna tvättmaskiner!!! Nej, du har fått det om bakfoten.. Såhär är det.. "Skärp till dig för helvete annars så får du varning.." så går den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts