Jump to content

Hehe stunt!

_-MadeMaN-_
 Share

Recommended Posts

Jag bröt nästan nacken när jag gjorde nåt sånt,i vintras så hadde någon(vakmästarn förmodar jag) samlat i hop en jätte stor snö hög nära ett garage tak,2 meter högt ganske) och då skulle jag så skulle jag såklart gå upp och hoppa ner i snöhögen,liksom rak i kroppen,som stålmannen,ja ni fattar nog,men så slog jag över lite så när jag landade så komm ansiktet först med kroppen lite uppot vinklad och det knackade till i nacken,hade ont i 2 veckor men nu är det borta

Det är tråkigt när sånt händer!! En kompis til mig var i badhuset med sin klass och så var det en ny inflyttad polack som dök (hmm) i lila bassängen (ca 50 cm djupt) och bröt nacken!! Jusst nu kämpar han för sitt liv :huh::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag wordar också...

Håller med till 100%!

stackars honom...

Jag tror jag ska sluta leka galning på isen...

Går på isen och ramlar framlänges och hamnar på magen... (Fast jag tar ju i med händerna..) Om jag övar mer kommer de se verkligt ut... :o

En gång när jag va liten och skulle åka pulka så gick jag upp för backen och så var det is under snön och jag ramlade och slog i hakan. Det blödde som in i h*lvete och så fick jag några små skador på några av mina tänder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För ett antal år sedan åkte jag och min lillasyster ner för en skidbacke med en snowracer....Jag hade inte räknat med att framskidan skulle fastna i ett scooterspår när vi var nästan nere och hadeen relativt hög fart...Fan va man flög...Jag gjorde inte illa mig så mycket eftersom jag landaderakt på syrran..... :huh:

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor