Jump to content

Hehe stunt!

_-MadeMaN-_
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Håller med till 100%!

Faan vilka killar! Jag gillar också att vara stuntman! Jag kan ramla frivilligt och göra satt det ser ut som jag ramlar på riktigt.. En 3:a i min klass tyckte de när jag hoppade 3-4 trappsteg från... Va ska man säga? Men jag hoppade iaf ner till den där platta saken och rullade nåt varv.. Hon har gått å skrattar åt mig sen dess.. Varje gång jag glider lite på isen och håller på å ramlar... :ph34r::ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du e lite som min kompis! En gång då han var till mig så skulle han hoppa över staketet utan att ta i det. Han tog sats. Han springer hårt mot staketet och förbereder sig för ett hopp! men.. han halkar på den blöta mossan och flyger genom lyften och får steketet i magen och sedan faller han med huvudet för ner i granens trädgårds land.Som tur var skadade han sig inte men gissa om jag fick roligt! :ph34r::ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

han kanske menar halva nej och halva ja! B)

Eftersom den där oläsliga skylten som de står "GTA SAFTEK" eller nåt på är ivägen...

----- ÄDIT BY GTaJäGaReN -----

Väldigt trött? Flummig? Slutsats: Du ser ganska trög ut... :o

----- ÄDIT BY GTaJäGaReN -----

Eller står det ETA istället för.. GTA? B)

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bröt nästan nacken när jag gjorde nåt sånt,i vintras så hadde någon(vakmästarn förmodar jag) samlat i hop en jätte stor snö hög nära ett garage tak,2 meter högt ganske) och då skulle jag så skulle jag såklart gå upp och hoppa ner i snöhögen,liksom rak i kroppen,som stålmannen,ja ni fattar nog,men så slog jag över lite så när jag landade så komm ansiktet först med kroppen lite uppot vinklad och det knackade till i nacken,hade ont i 2 veckor men nu är det borta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bröt nästan nacken när jag gjorde nåt sånt,i vintras så hadde någon(vakmästarn förmodar jag) samlat i hop en jätte stor snö hög nära ett garage tak,2 meter högt ganske) och då skulle jag så skulle jag såklart gå upp och hoppa ner i snöhögen,liksom rak i kroppen,som stålmannen,ja ni fattar nog,men så slog jag över lite så när jag landade så komm ansiktet först med kroppen lite uppot vinklad och det knackade till i nacken,hade ont i 2 veckor men nu är det borta

Aj! En gång va det en som putte mig från ett torn på ca 2 meter så jag föll på huvudet.

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor