_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 gå in på denna sida här! sen ta FAKE:ASS.....filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 COOLA killar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Håller med till 100%! Faan vilka killar! Jag gillar också att vara stuntman! Jag kan ramla frivilligt och göra satt det ser ut som jag ramlar på riktigt.. En 3:a i min klass tyckte de när jag hoppade 3-4 trappsteg från... Va ska man säga? Men jag hoppade iaf ner till den där platta saken och rullade nåt varv.. Hon har gått å skrattar åt mig sen dess.. Varje gång jag glider lite på isen och håller på å ramlar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 SUPERMAN och kundvagnen är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Du e lite som min kompis! En gång då han var till mig så skulle han hoppa över staketet utan att ta i det. Han tog sats. Han springer hårt mot staketet och förbereder sig för ett hopp! men.. han halkar på den blöta mossan och flyger genom lyften och får steketet i magen och sedan faller han med huvudet för ner i granens trädgårds land.Som tur var skadade han sig inte men gissa om jag fick roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 gissa mig då... skulle klättra upp för stuprännan då stod jag på en bräda så halkade jag på brädan fick brädan mellan benen ONT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Jag och några kompisar skulle göra en Jackass film förra året (inte så lyckad men) Då var vi i en pulka backe och körde med en bob i ett hopp som var 20 cm högt och så låg vi 3 st framför hoppet och jag låg sist men som tur var så fick jag bara 30 cm av boben på mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Hur sjuk får man bli för mycket tv tittande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 JACKASS är ju bra!! Samma dag vi gjorde den filmen så åkte jag nerför våran brantaste backe med en pulka!!! Jag och min pappa kom knappt uppför den backen idag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 ....brant! (E det du på bilden? i din avatar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Ja!! Typ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Ja!! Typ!! typ? är det du eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Ja det är jag men jag var lite....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 (redigerad) han kanske menar halva nej och halva ja! Eftersom den där oläsliga skylten som de står "GTA SAFTEK" eller nåt på är ivägen... ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Väldigt trött? Flummig? Slutsats: Du ser ganska trög ut... ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Eller står det ETA istället för.. GTA? Redigerad 13 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Öhh det står GTA SAJTEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Väldigt trött? Flummig? Slutsats: Du ser ganska trög ut... jag tycker mer att han ser packad ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Hmm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 StellHell har oxå gjort en JACKASS film... Gå in på www.situationhabo.com så får ni se massa jackass filmer som mina klasskompisar gör... Om ni inte hittar sidan så kan ni söka på sitution habo på google eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludde Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag bröt nästan nacken när jag gjorde nåt sånt,i vintras så hadde någon(vakmästarn förmodar jag) samlat i hop en jätte stor snö hög nära ett garage tak,2 meter högt ganske) och då skulle jag så skulle jag såklart gå upp och hoppa ner i snöhögen,liksom rak i kroppen,som stålmannen,ja ni fattar nog,men så slog jag över lite så när jag landade så komm ansiktet först med kroppen lite uppot vinklad och det knackade till i nacken,hade ont i 2 veckor men nu är det borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 (redigerad) Jag bröt nästan nacken när jag gjorde nåt sånt,i vintras så hadde någon(vakmästarn förmodar jag) samlat i hop en jätte stor snö hög nära ett garage tak,2 meter högt ganske) och då skulle jag så skulle jag såklart gå upp och hoppa ner i snöhögen,liksom rak i kroppen,som stålmannen,ja ni fattar nog,men så slog jag över lite så när jag landade så komm ansiktet först med kroppen lite uppot vinklad och det knackade till i nacken,hade ont i 2 veckor men nu är det borta Aj! En gång va det en som putte mig från ett torn på ca 2 meter så jag föll på huvudet. Redigerad 15 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts