Ferizi Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 undrar hur man får tag i en polisuniform... jag har gjort uppdraget där d står att jag har fått en... Finns det någon som kan beskriva exakt var den finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 På polisstationen i Ocean Beach (kör rakt ner från Malibu Club). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) Bifogar en bild på den Redigerad 16 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) lol Redigerad 16 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Där har jag varit... finns uniformen där inne eller?? men om man går in där så löper ju snutarna amok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) Där har jag varit... finns uniformen där inne eller?? men om man går in där så löper ju snutarna amok När du kommer in så finns det ett omklädnings rum direkt till vänster där den finns Redigerad 16 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) första ingången till vänster Redigerad 17 juli, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 det finns också en polis batong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Man måste väl klara Copland uppdragen innan man får tillgång till polisstationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Man måste väl klara Copland uppdragen innan man får tillgång till polisstationen? Man kan gå in där före också fast man överlever inte så länge. När man klarat Copland får man poliskläderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts