Guest Alice Cooper Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 men fan va onödig topic! Ingen vet alla fordon som kommer framkomma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Monstertruck! skördetröskan, traktorn å cukeln ä ju oxå häftiga.... men de är så..... sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Cykel lätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 har ända sen gta 1 velat kunna cykla.. och nu i stark väntan sen 97' så får man göra det utan att cykeln har motor ljud, hehe men sen är jag ganska speciell med.. vill ha traktor!! likker slöa fordon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Vote: Fyrhjuling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 men fan va onödig topic! Ingen vet alla fordon som kommer framkomma! Så har man ju inte alla bilar att rösta på heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 lätt skördetröska... tänkt att få ta ut den på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 har ända sen gta 1 velat kunna cykla.. och nu i stark väntan sen 97' så får man göra det utan att cykeln har motor ljud, hehe men sen är jag ganska speciell med.. vill ha traktor!! likker slöa fordon.. mm jag med tänk dig var coolt att ta värsta satsen och sen hoppa på värsta hoppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vote: Annat Jag känner mig inte så insatt att jag faktiskt längtar efter något specifikt fordon i spelet. Längtar jag så är det efter spelet i sig. Visst kära fordon är en stor, viktig sak i GTA-serien. Kanske det viktigaste (Jaja man ska döda folk också). Men längtar? Nej tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 VOTE: Monster-truck fast cykel å det är ju också kul ^^ Den där crossen som kallades för mountin bike skulle också va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 vote:cykel det är ju kul att cykla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Skördetröskan och traktorn,ska leka bonde .Men längtar för övrit till allt!! ska sno bondens skördetröska och köra in med den till stan och röja lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Fyrhjulingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 vote : Skördetröska cykel är ju en helt ny sak så det längtar man ju till också för att se hur det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 ALLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Monster truck! Jäklar så kul man ska ha när man kommer i full fart och flyger ut från berget (hette? )! Cyckeln blir nog också grymt rolig att stunta med och ta självmord ner från berget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 tänk att komma men skörde tröska i staden och skörda människor på trottoaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts