anders2 Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 (redigerad) ûber!!! sorry Stell Redigerad 12 november, 2002 av Kloak_råttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Ja det skulle va coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 (redigerad) ûber!!! sorry Stell ??? ??? Tyska: über = över Engelska: sorry = ursäkta Medlem: Stell = förkortning på medlem i forumet Smiley: = Osäker Översättning: över!!! ursäkta StellHell - Osäker Redigerad 12 november, 2002 av anders2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 De vore väl kul me en till sajt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Fast man e ju oftas inne här ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Många skriver säkert att det är bra fast dom ändå aldrig kommer gå in på den.....jag ska vara ärlig och säga att jag aldrig kommer gå in på den och därför inte bryr mig!!!(Min åsikt...klaga inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Jag bryr mig.... jag kommer gå in på den... om den blir bra.Lite mafia info skulle inte skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Jag bryr mig.... jag kommer gå in på den... om den blir bra.Lite mafia info skulle inte skada. Det är väl bara ett hobbyprojekt(Amatör projekt)så jag tror(Jag vet)att jag inte kommer gå in på den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Jag kommer kanske inte gå in på den allt för ofta.... Men tycker ändå det är kul att folk startar upp nya sajter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Självklart är det jättebra med nya GTA-sajter, även om det krävs oerhört mycket jobb för att någon ska gå om GTAsajten (och troligtvis kommer ingen göra det förrän Hultenuis tröttnar...). Men det är kanske inte meningen att bli "bäst" heller. Bara man gör en unik sida, och inte kopierar alla texter från någon annan sajt så tycker jag att sajten är bra och värd att besöka..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Bra sagt! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Bara så ni vet så lägger jag den på IS ett tag. Håller på med ett community som jag har tidspress på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts