Elmgren Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 mitt ljud funkar inte på Gta. Nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 "min dator funkar inte, vet ni varför?" försök svara på den frågan du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Gå in på options och ändra audio hardware till en som funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elmgren Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 de går inte komma in där, de står nere i hörnet No Audio Hardware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 då kanske ljudkortet är sabbat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elmgren Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Kanske de, en av mina hårddiskar pajade för typ 2 veckor sen, kan de hänga ihop?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Warez varning! Köp spelet så fungerar ljudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 du bara förutsätter att han har wärshat? det är inte ens LITE uppenbart att han har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 så fort något krånglar innebär det inte automatiskt att spelet är införskaffat på illegal väg och även om det vore det så är det ingen som har med det att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Har en kompis som hade problem med ljudet..Det försvann ur VC..kunde inte gå in på Audio options.. Han har faktiskt köpt sitt VC för dyra pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Jag har en kompis som laddade ner det och ljudet fungerade inte, sen köpte hans bror det och då fungerade det, på samamdator, utan att ha ändrat någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts