thotim Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Det finns säkert en plugin med drake. Kommer ihåg att jag tanka ner en häst till morrowind så man kunde rida omkring och skjuta med sin pilbåge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Vet någon hur man blir en vampyr? inte för att jag ska bli det, men det kan vara bra å veta Angående Dark brotherhood, Gå till till "Great bazaar" sen ner i "Bazaar Sewers" och ta dig till "Manor District" som ligger någonstans där nere... Brukar ni gå runt i alla tempel och fort som ni hittar? Det brukar jag , och man hittar en jävla massa bra vapen, rustningar, spells m.m... men det finns också en massa skumma och äckliga monster som man aldrig sett förr... usch usch! vissa bär på nån konstig disease och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Jag kanske ska börja att skryta med att jag har full Daedric armour, Daedric dai-katana, Daedric long sword och Ice blade of Monarch sen har man ju en full dark brother armour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Jag kanske ska börja att skryta med att jag har full Daedric armour, Daedric dai-katana, Daedric long sword och Ice blade of Monarch sen har man ju en full dark brother armour Det är ju bara att fuska fram superlätt, men om man vill hitta dom utan att fuska får man nog läsa en guide eller leta som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 @ Kung-Food: Hur går det med moddandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 @ Kung-Food: Hur går det med moddandet? LoL ärligt talat har jag inte provat på några veckor nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Det är ju bara att fuska fram Vilket bara noobs gör iof... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 finns det nåt nytt på den vanliga ön i morrowind goty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 finns det nåt nytt på den vanliga ön i morrowind goty Ja typ lite nya uppdrag och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts