Panimala Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 jo, men dom är ju kraftig störda, dom skrev ju att Half Life 2 var nerlagt "på skojj"... jag är rätt säker på att Matrix: Online INTE är nerlagt... Men herregud, Matrix: online är inte nerlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 mmm, kanske ska börja prenumerera på någon pc tidning vilken rekomenderar ni? Svenska eller engelska PC-GAMER Men herregud, Matrix: online är inte nerlagt. ääh, var det inte det jag sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Oki doki va bra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Superplay är en bra speltidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Superplay är en bra speltidning. PC Gamer är extremt mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 PC Gamer är extremt mycket bättre! håller med, har läst både Superplay, PC Gaming World, svenska och engelska PC Gamer... tycker att PC Gamer är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) Min kompis säger att Svenska Pc gamer e skit men jag ska väll inte lyssna på han då. Redigerad 20 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Min kompis säger att Svenska Pc gamer e skit men jag ska väll inte lyssna på han då. Tycker det låter som om du ska dränka honom i bensin ist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Fattas drakar i Morrowind, bara massa jobbiga vampyrer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Men köp tribunal då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Men köp tribunal då.... Jag har Tribunal, Morrowind och Bloodmoon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 ok men har du varit i mournhold då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Ok men har du varit i mournhold då? Ja, jag har varit i Mournhold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 för att komma te mournhold måste man 1. bli attackerad av en assasin från dark brotherhood 2. prata me nån vakt (han ger dig instruktioner om en snubbe du ska träffa i ebonheart) 3. han ger dig instruktioner om att prata me nån brunta i närheten 4. prata me henne 5. du är i mournhold (måste ta sej ur palatset vicket e jäkligt svårt) komma till blodmoon 1. resa till den nordligaste staden av morrowind 2. ta båtet dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 för att komma te mournhold måste man 1. bli attackerad av en assasin från dark brotherhood 2. prata me nån vakt (han ger dig instruktioner om en snubbe du ska träffa i ebonheart) 3. han ger dig instruktioner om att prata me nån brunta i närheten 4. prata me henne 5. du är i mournhold (måste ta sej ur palatset vicket e jäkligt svårt) komma till blodmoon 1. resa till den nordligaste staden av morrowind 2. ta båtet dit ja eller simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Only_DtoX Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 jag premunerar på svenska PcG och jag måste säga bättre PC-spel tidning finns inte. Lite aldrig på PCgamingWorld dom skrev t.ex att half-life2 officiela sida heter valve.com Välj Pcgamer om du vet vad som är bäst för dig!! PS. Glöm inte att bli medlem på deras forum om du inte redan är det www.pcgamer.se/forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 (redigerad) för att komma te mournhold måste man 1. bli attackerad av en assasin från dark brotherhood 2. prata me nån vakt (han ger dig instruktioner om en snubbe du ska träffa i ebonheart) 3. han ger dig instruktioner om att prata me nån brunta i närheten 4. prata me henne 5. du är i mournhold (måste ta sej ur palatset vicket e jäkligt svårt) komma till blodmoon 1. resa till den nordligaste staden av morrowind 2. ta båtet dit Men old news Bs du värkar inte va bra på morrowind annars skulle du veta att staden som man åker till bloodmoon från heter khuul och blood moon heter soltsteihm. Vart hittar jag dark brother hood snubbarna asso i mournhold?? Redigerad 24 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Vart hittar jag dark brother hood snubbarna asso i mournhold?? Några år sen jag körde...men är det inte dom som befolkar kloakerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Morrowind var kul ett tag men spelet ar alldeles for fritt och uppdragen ar tyvarr for enkelriktade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts