ERROLS TRUMMA Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Jag undrar bara vem som har Vem har medlems numret 1?? Hultan har ju "2" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 nr 1 var en test medlem av hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 nr 1 var en test medlem av hultan Finns han kvar?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Jag har frågat det här en gång redan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Jag har frågat det här en gång redan... och du är inte den ända... ERROLS TRUMMA: nej den finns inte kvar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Var du tvungen att lägga till "???????????????????????" istället för bara "?" .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Ja, det kan man ju fråga sig. Synd att inte forumet kan byta ut ??? och !!! mot ? resp. !. Men det lär det bli ändring på i GTAsajten 5! GTAsajtens nya universalbot kommer att göra succé Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 tänk om bot'en blir elak och raderar forumet? ne.. skämt å sido.. vad kommer boten att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Ja, det kan man ju fråga sig. Synd att inte forumet kan byta ut ??? och !!! mot ? resp. !. Men det lär det bli ändring på i GTAsajten 5! GTAsajtens nya universalbot kommer att göra succé Det finns väl ett censur filter. Gizmo, jag gissar på att den kommer ersätta moddsen ( ) och svara på allt om gta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Ja, det kan man ju fråga sig. Synd att inte forumet kan byta ut ??? och !!! mot ? resp. !. Det går väl? Invisionfree har en så'n funktion, då borde väl IPB ha det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Synd att inte forumet kan byta ut ??? och !!! mot ? resp. !. Det går ju byta ut Håller med till 100%! mot, just det... Gizmo, jag gissar på att den kommer ersätta moddsen ( ) och svara på allt om gta. Inte bara ersätta...den kommer sända ut sina smådroider för att ta livet av oss i sömnen...jag har lite insiderinfo om det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) Det går ju byta ut Håller med till 100%! mot, just det... det tycker jag vore en bra ide eftersom Håller med till 100%! skyddet ändå inte har större effekt.. folk skriver w0rd istället + att om man ska skriva microsoft w-o-rd så blir det microsoft Håller med till 100%! Redigerad 23 juli, 2004 av fr34k Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Nej, forumets filter funkar konstigt nog inte på tecken som ? och !. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Men det lär det bli ändring på i GTAsajten 5! GTAsajtens nya universalbot kommer att göra succé När kommer GTAsajten 5? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 En robot i ett forum?.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Inga mods? Konstigt o se funny, kaller o stellan utan mod ikonen under sin ava... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 quack! Ska forumet avsaffa modsen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 modsen kommer fortfarande vara kvar, boten är inte så bra på att veta vilka trådar som ska stängas eller flyttas ect Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 modsen kommer fortfarande vara kvar, boten är inte så bra på att veta vilka trådar som ska stängas eller flyttas ect Inte nu, men om 100 år... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Denna tråd är lite offtopic nu.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts