mankan Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) Den här buggen är jag grymt trött på den MÅSTE fixas till Sa Om jag skjuter på vindrutan med en rifle tillexempel .. Varför blir det då punktering på hjulet ? Eller så tar man sikte på en gubbe som sitter på en MC sen trycker man av 1 skott...men ? Varför blir det punktering på bakhjulet ?? den där buggen är jag GRYMT arg på, den måste fixas !! :'( Jag lirar till PS2 Redigerad 17 juli, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 ööh, den buggen har definitivt inte jag varit med om... om jag skjuter en gång på framrutan går det sönder (jättesprickor) och en gång till flyger det ut, och ifall jag skjuter en motorcyklist i ryggen dör han och motorcykeln ramlar i backen.... fattar inte hur du fick din enorma bugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 är det på ps2 eller pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 LOL det verkar som om mankan har tankat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Achtung! Achtung! Warez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Den här buggen är jag grymt trött på den MÅSTE fixas till Sa Om jag skjuter på vindrutan med en rifle tillexempel .. Varför blir det då punktering på hjulet ? Eller så tar man sikte på en gubbe som sitter på en MC sen trycker man av 1 skott...men ? Varför blir det punktering på bakhjulet ?? den där buggen är jag GRYMT arg på, den måste fixas !! :'( Fattar vad du menar... Om man skjuter på ett fordon så fortsätter skottet och ibland så går skottet i ett däck. Man punkterar däcket utan att se hjulet...svårt att beskriva men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Låter som att det är samma bugg som gör att man kan fastna på stolpar med stolpen mitt i bilen. Om ni förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag lirar till ps2 glömde skriva det, kom på att det är helt annat till PC men på ps2 så "tar ju gubben själv sikte" och i PC skjuter man själv jag har lirat hos många andra och vrit med om buggen som sagt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 finns automatsikte på pc oxå.. om man ställer in skiten rätt.. "classic controls".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 finns automatsikte på pc oxå.. om man ställer in skiten rätt.. "classic controls".. då kan man lika bra spela till ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 va? autosikte?? varför har ingen sagt nåt sånt förut? jag måste sikta helt på en person, skjuter jag bredvid så missar jag. Men det kan väl inte vara kul att köra med fusksikte heller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 jo men den är onödigt att göra med auto sikte till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 haha, det är ju helt lamt att sikta manuellt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 då kan man lika bra spela till ps2. Då kan man ju inte modda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) ehum, ett pistolskott går igenom en bil, sådetså Redigerad 19 juli, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 menar du på riktigt så gör den inte det. Visst, genom rutorna kanske men inte bakifrån bagagen och genom motorn och allt däremellan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Då kan man ju inte modda! och? förstör bara spelkänslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts