Infinite Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) Mitt GTA:VC Hakar sig när man kör eller går (osv). Till washington beach. Helskumt. Jag har ju installerat en del skins och sånt till bilar, men jag tror inte att det beror på sånt. Vad kan det vara och hur åtgärdar jag det? Redigerad 16 juli, 2004 av Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) förklara lite närmare ! stannar bara spelet eller börjar grafiken spåra ut tills spelet hänger sig ? eller försvinner fotgängare och bilar ? Redigerad 16 juli, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 är nåt fel på moddarna du har lagt till.. tog du backup (vilket du borde gort) så lägger du in dom igen. annars ominstallerar du väl bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Spelet hakar sig, alltså allt stannar. Fast musiken (om man är i en bil) fortsätter. Men problemet är att jag vet inte vilken av moddarna som kan ha orsakat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Spelet hakar sig, alltså allt stannar. Fast musiken (om man är i en bil) fortsätter. Ja det blir så för dem flesta som moddar första gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts