nike Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 min charakter(eller hur det nu stavas) har fått en charm som man int kan slänga bort. jag kan inte prata med nån eller fara in på kistan,kan int teleportera mig nånstans eller gå utanför stan.vad skall jag göra!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Fråga på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 min charakter(eller hur det nu stavas) har fått en charm som man int kan slänga bort. jag kan inte prata med nån eller fara in på kistan,kan int teleportera mig nånstans eller gå utanför stan.vad skall jag göra!!!!! har man fuskat får man ta konsvekvenserna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 har man fuskat får man ta konsvekvenserna... De har du sååååå rätt i.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 too bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Starta ett nytt game? Lirar du SP eller på battle.net? Om jag får höra att du har fuskat så jävlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts