Jacker Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Tycker Franz Ferdinand är skitbra! Deras bästa låtar är nog Jaquline, The dark of the matinée och Take me out. Vad tycker ni om dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Aldrig hört talas om han =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 det är väll en grupp? eller? men iallafall.. nja.. inte min musiksmak kanske... men tyckte ändå att första låten som jag hörde med dom gick att lyssna på. (Take me out) tror jag det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 det är en grupp.. min syrra gillar dom.. och det säger extremt mycket nej men.. jag gillar inte sån skit-rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) Det är sånt min farsa gillar. Själv tycker jag det är gubbrockaktigt, det får ju vara lite mera ös som i KoRn, SlipKnot etc. Redigerad 16 juli, 2004 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 det är inte gubbrock! gubbrock är typ, springsteen, deep purple, stones, beatles, ulf lundell, sånt tjafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Har sett videon Take me out och den sög, hatar sån fjantrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Njae diggar inte dom så mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Va? Jag har aldrig hört talas om dom!? Fjantigt namn iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Fjantigt namn iaf Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Varför? Franz Ferdinand! låter ju som nån manlig hora eller nått sånt ju inget illa menat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 gubbrock är typ, springsteen, deep purple, stones, beatles, ulf lundell, sånt tjafs Han menade nog att inspirationen till största del kommer från den gamla generationens gubbrockers. Om man ska hålla sig inom dom ramarna tycker jag Mando Diao är mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Han menade nog att inspirationen till största del kommer från den gamla generationens gubbrockers. Om man ska hålla sig inom dom ramarna tycker jag Mando Diao är mycket bättre! mando diao... min 1,5åriga kusin brukar alltid 'sjunga' på refrängen: Yeah yeah yeah!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Franz Ferdinand! låter ju som nån manlig hora eller nått sånt ju inget illa menat håller med, lite gayvarning på namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Det är sånt min farsa gillar. Själv tycker jag det är gubbrockaktigt, det får ju vara lite mera ös som i KoRn, SlipKnot etc. håller med .. lite mer ös ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Om ni inte gillar dom, varför bara skriva massa skitinlägg? Jag tycker dom är bra, men missförstå mig inte! Jag gillar många andra band också... Även sånna som det är ös i! Franz Ferdinand är skitstora i storbritannien. Förresten är inte Bruce Springsteen, Deep Purple och Rolling Stones gubbrock. Det är sånt era föräldrar lyssna på när dom var som ni. För att sammanfatta det hela har alla olika musiksmak, och bara för att jag råkar gilla Franz Ferdinand betyder det att jag inte gillar andra band. Jag klandrar heller inte er för att ni gillar musik som inte jag gillar, och tänker inte falla för grupptrycket för att hälften av alla på detta forum inte gllar FZ. Redigerad 19 juli, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Om ni inte gillar dom, varför bara skriva massa skitinlägg? Jag tycker dom är bra, men missförstå mig inte! Jag gillar många andra band också... Även sånna som det är ös i! Franz Ferdinand är skitstora i storbritannien. Förresten är inte Bruce Springsteen, Deep Purple och Rolling Stones gubbrock. Det är sånt era föräldrar lyssna på när dom var som ni. För att sammanfatta det hela har alla olika musiksmak, och bara för att jag råkar gilla Franz Ferdinand betyder det att jag inte gillar andra band. Jag klandrar heller inte er för att ni gillar musik som inte jag gillar, och tänker inte falla för grupptrycket för att hälften av alla på detta forum inte gllar FZ. men stilen kallas gubbrock numera... och jag har aldrig klandrat någon för att man lyssnar på viss musik.. har bara gjort rena konstateringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Har aldrig hört talas som honom, han suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Det är ett band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Det är ett band Oh shiit bro'! Visste inte att "han" var ett band, sorry man w0rd yo yo yo. Då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts