Upson Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Drar upp den här tråden pga att jag undrar när/om omröstningen inträffade? Har någon vunnit eller? Gillade ditt förslag skarpt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Gillade ditt förslag skarpt... Mitt "bidrag"? Tack isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Mitt "bidrag"? Tack isåfall Jo det va asskön story. Skulle kanske passa mer i ett mer linjärt spel, med mindre frihet. Typ Mafia upplägg... men grym fantasi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jo det va asskön story. Skulle kanske passa mer i ett mer linjärt spel, med mindre frihet. Typ Mafia upplägg... men grym fantasi... Haha, tack Hmm, jo det är nog sant Men tack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts