Bullet Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 jag håller me wild_hawk.. haru mens eller??? varför gnälla på ett spel som verkar roligt?? jag skulle köpa GTA: old days.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) han har fett med mens kan någon ge honom en extra large tampong och få tyst på ungen Redigerad 6 september, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Kan nån berätta reglerna I DETALJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 varsegod va tyst nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 varsegod va tyst nu hahha lol.. nää nu kommer darkjak att bli ledsen . :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 hahha lol.. nää nu kommer darkjak att bli ledsen . :'( Ledsen: NEJ. Arg: JA!!! Wild hawk is *Reported*!!! Kan jag få reda på lite mer detaljerade regler nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Ledsen: NEJ. Arg: JA!!! Wild hawk is *Reported*!!! Kan jag få reda på lite mer detaljerade regler nu? Läs högst upp på första sidan ffs!! och du behöver inte bli så sur bara för att nån skojar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Ledsen: NEJ. Arg: JA!!! Wild hawk is *Reported*!!! Kan jag få reda på lite mer detaljerade regler nu? darkjak är *reported* för att vara allmänt korkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Wild_hawk är *REPORTED* för att vara allmänt otrevlig... Skoja bara. Skulle bara förtsätta ritualen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Wild_hawk är *REPORTED* för att vara allmänt otrevlig... Skoja bara. Skulle bara förtsätta ritualen. Jacker är *reported* för att ha stört wild hawk i fickpingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Jacker vill att det ska va On- Topic för annars blir tråden låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Jacker är *reported* för att ha stört wild hawk i fickpingis Men Jacker ville ju bara vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Men Jacker ville ju bara vara med... Men Jacker kan ju inte reglerna... www.fickpingisfornyborjare.se Det är ganska mycket man måste kunna innan man ger sig på det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Men Jacker kan ju inte reglerna... www.fickpingisfornyborjare.se Det är ganska mycket man måste kunna innan man ger sig på det där. Sidan funkar ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Men Jacker kan ju inte reglerna... www.fickpingisfornyborjare.se Det är ganska mycket man måste kunna innan man ger sig på det där. Jag vet, det är synd om mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 LOL!!!! Ontopic : är d ingen som har något annat bidrag?? och faan wild_hawk.. jag måste adda dig på msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 e d ingen som har något mer förslag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) Titel: Grand Theft Auto: Werbaux City Årtal: Nutid (2004) Intro: Det är en mörk höstnatt i Oktober, platsen är Brooklyn, USA. Du befinner dig i en sliten, gammal lagerlokal, med en hemsk huvudvärk. Snart inser du att du inte kan röra dig, då förstår du att du är fastbunden, i trästolen du sitter på. Det enda du kan se är ett par smutsiga lådor och en hylla som står intill väggen. "Vad har hänt? Varför är jag här?". Att försöka ta sig loss verkar omöjligt. Plötsligt hör du tre skott eka i rummet intill. Efter en stund hör du en dörr som öppnas en bit bakom dig i samma rum. *Smack* Allting blir svart... Du vaknar upp på en soptipp, under dig ligger någonting mycket kladdigt. Du reser dig upp och ser att det är din farsas och din brorsas stympade lik... Ur bröstfickan på din farsas nerblodade skjorta ser du hur en ihopvikt papperslapp sticker upp. Du plockar upp den och läser följande: "Your father and I had a deal... He didn't pay me, so I made him pay with his life... Bring me 500 grand by tomorrow mornin' or I'll fuckin' waste ya'! Capisch!?" "Så mycket pengar har jag inte" tänker du... "Jag måste här ifrån"... Haltandes och nerblodad lyckas du hitta en motorväg en bit från soptippen. Du liftar med en snäll gammal dam, som berättar för dig vilket håll staden Spokane ligger, vilket är platsen där du bor. När du kommer fram springer du in i din lägenhet och plockar på dig din Beretta, byter kläder, hoppar in i din svarta Dodge Van och drar där ifrån... Storyline: Du spelar som Matty Corzani, och har kommit till staden Werbaux pga att Greg Boulevard och hans gäng, the Boulervards, har dödat din brorsa, Santos, och din farsa, Georgie... och nu är de efter dig. Karaktärer: Matty Corzani - Huvudkaraktär Johnny Scarpa - Mattys polare Teddy Yorks - Mattys polare Vinnie Kane - Mattys polare Santos Corzani - Mattys döda brorsa Georgie Corzani - Mattys döda farsa Greg Boulevard - Badguy #1 och ledare för gänget The Boulevards Gordon Brooks - Ledare för gänget Brook's Hooligans. Gäng: Matty's Gang - Gänget består av Matty Boulevard & hans polare, Johnny Scarpa, Teddy Yorks & Vinnie Kane. Dina polare använder oftast knytnävarna eller Berettas. The Boulevards - Gänget består av Greg Boulevard & hans gängmedlemmar. De har dödat din brorsa och din farsa. De håller till i de östra delarna av Spokane, men kan även synas utspridda kring Werbaux City. Deras klädsel består av vita skjortor och svarta kostymer med slips. Deras vapen är bla. knogjärn, basebollträn och Desert Eagles. Brook's Hooligans - Gänget håller till på landet, mestadels på deras pub. De är stora, muskulösa & dumma. Bär ofta hängselbyxor och/eller keps. Stad: Werbaux City är en medelstor stad som ligger i USA. Det finns även möjlighet att återvända till staden Spokane. Karta: Se bifogad fil. *Projektet Nerlagt* Grafik: Uppdaterad version av SA-motorn Spelsätt: Uppdrag & Multiplayer samt att det går att ströva omkring fritt i städerna, som i de tidigare GTA-spelen. Multiplayer: Upp till 36 spelare, även med möjlighet till gängbaserad co-op Fordon: Cadillac, Dodge Van m.fl. Vapen: Närstrid: Basebollträn, knivar, flaskor, sopborstar, knogjärn, golfklubbor, brandyxor m.fl. Pistoler: Desert Eagle, Beretta, Dual Berettas, Colt 1911 m.fl. Automatvapen: M16, Thompson, AK, MP5 m.fl. Musik: Möjlighet att lyssna på cd-skivor som finns lagrade i spelet medans man åker bil, eller ett antal radiokanaler. Man kan lyssna på mp3 spelar till fots. Man kan lägga in egna mp3 låtar som i Vice City. Orkade inte göra mer... kanske uppdaterar... Redigerad 25 september, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Drar upp den här tråden pga att jag undrar när/om omröstningen inträffade? Har någon vunnit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ja e med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts