Jacker Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) Tävlingsdags! I denna tävling ska man hitta på en idé till ett GTA- spel. D.v.s titel, karta, info mm. Om ni vill va med så PM:a mig, om du ej gör det kommer inte dit bidrag inte räknas. Det får va max 15 deltagare, så ni kanske få skynda er. Omröstning hölls om 1 månad, så ni har gott om tid på er. REGLER: Titeln och temat i spelet måste va "GTA- seriöst" och exempelvis inte heta GTA: Lord of the Rings mm. Låna inte för mycket från tidigare GTA- spel. Överdriv inte. Säg exepelvis inte att man kan ha gruppsex med 8 horor och så. Spelet måste ha en titel och logotype. Huvudperson och övriga karaktärer. En karta över staden/staten krävs. En Storyline. Info om följande krävs: Generellt, Kartan/miljön, Grafik, Spelsätt, Multiplayer (om det finns), Artificiell Intelligens (AI), Fordon, Vapen, Musik och övrigt. Gränser: Jag sätter till gränser om vad man får skriva om spelet. Andledningen till att jag gör det är p.g.a alla inte har så bra fantasi som vissa. En del kan kanske komma på så mycket att man kan tro att det är officiell info från R* om ett nytt GTA- spel, andra kan knappt komma på nåt alls. Man får inte skriva om alla uppdrag. När man gör en karta får man inte sätta ut alla vägar, områden mm. Bara huvudvägarna och namnet på staden. Inga hemmagjorda screens. DELTAGARE: Jacker pinner Wild_hawk Upson Pimpen Haggard Pico Kalan darkjak Zlafs xstreem guardian 4 platser kvar! PRISET ÄR EN ÖVERASKNING! Kom ihåg att ni får uppdatera och reigera all info om spelet frams till omröstningen! Mitt bidrag kommer senare. Lycka till! Redigerad 23 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 låter kul, jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 låter kul, jag är med! Om ni vill va med så PM:a mig, om du ej gör det kommer inte dit bidrag inte räknas. PM:a mig, du måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Är det ingen som vill var5a med i tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Det borde finnas någon gräns på hur mycket man ska skriva om spelet, för folk orkar inte läsa för mycket eller för lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 :/ Min fantasi e värkligen dålig. Jag kan ju inte ens rita! (Inte för att jag brukar vilja det då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Hur ska man göra för visa sitt resultat? Ska man PM:a eller skriva och infoga här, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag vill vara med men jag får inte för mamma ne jag skoja ne men jagh är inte så bra på att göra kartor och loggo typer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 fattar inte riktigt.. ska man göra ett spel så det går att spela, eller ska man bara göra en story vad som hänt och säga namn på några bilar å sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 fattar inte riktigt.. ska man göra ett spel så det går att spela, eller ska man bara göra en story vad som hänt och säga namn på några bilar å sånt? hitta på en idé till ett, den med bästa ide vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Vad vinenr man då? Verkar vara onödigt mycket arbete om man inte får nånting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Vad vinenr man då? Verkar vara onödigt mycket arbete om man inte får nånting... Kanske en kratta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Kanske en kratta!! En kratta signerad av Tommy Vercetti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Ni kanske får en vacker signatur handgjord utav Jacker. ...Eller inte. Men kan man inte vinna 100 kr eller så? Som Jacker skickar över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 om man kan vinna en kratta är jag med! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Hallååå, jag har anmält mig... riktigt smart att man måste PM:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Sorry att jag inte skrivit ned alla som vill va med. Har vart i Masby på släckt- träff. Nu ska jag uppdatera listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Varför får man inte ha med hemmagjorda screens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Sorry att jag inte skrivit ned alla som vill va med. Har vart i Masby på släckt- träff. Nu ska jag uppdatera listan. mjo, men jag är ju inte med :'( du har ju till och med svarat på mitt PM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Har vart i Masby på släckt- träff. Mörkret lägger sig över Masby... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts