Colan K Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) hmmmm e det en fake! LOL! Redigerad 15 juli, 2004 av Colan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 hmmmm e det en fake! LOL! Det syns att det är en fake på långa vägar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Det syns att det är en fake på långa vägar. jasså? =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 lol. undra vad för typ av dumbfuck som satt och gjorde en så "övertygande" fake. haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Va tror ni att den är fejk? Jag tycker den ser riktig ut iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xilef Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Fake Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Fake jasså =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Fan är det för fula grejer som flyger runt? Det är mest de som får bilden att se fake ut tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Det kan ju vara riktig, den har samma atsmofär som i SA, lite mordernare fordon än i vc och snyggare helikoptrar än i vc. Och husen är klart 90-tal. Det är väl klart att det inte är fejk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Behöver ni tänka för att se att det här är en fake? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Det kan ju vara riktig, den har samma atsmofär som i SA, lite mordernare fordon än i vc och snyggare helikoptrar än i vc. Och husen är klart 90-tal. Det är väl klart att det inte är fejk Kallar du de där grejerna HELIKOPTRAR?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Kallar du de där grejerna HELIKOPTRAR?!?!?! Ja, men bilden kanske är moddad lite Helikoptrar brukar ju inte ha 10-tons feta jätteminiguns monterade. Men men, jag håller fast vid att den är real Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Den ser inte fake ut... ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Men men, jag håller fast vid att den är real Woord... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) Woord... Ord!! , riktig GTA-känsla i de där landskapet! kalt o enformigt, riktig gangsterstad. Smogen va snyggt renderad me. Finfina attackflygfän med, men de e nog moddade? Redigerad 16 juli, 2004 av beat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Det ser ut som om det vore tagit från star wars eller liknande! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Ord!! , riktig GTA-känsla i de där landskapet! kalt o enformigt, riktig gangsterstad. Smogen va snyggt renderad me. Finfina attackflygfän med, men de e nog moddade? Joo...men jag tror inte dom är moddade, det är ju 4 st helt vanliga Sabre's som gör driveby's... Jag längtar riktigt mycket, kommer bli så grymt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 HAHAHAHAHAHA ursäka mig men om någon tror att GTA kommer at se ut sådär så..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 HAHA! man ser ju på långa vägar att de inte är GTA! sluta säga så! även om ni bara låssas.. de e störigt..!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 HAHA! man ser ju på långa vägar att de inte är GTA! sluta säga så! även om ni bara låssas.. de e störigt..!!! Vadå då? Det är ju solkart att den är riktig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts