thotim Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Någon som vet ett bra program som man bränner DVD skivor med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Någon som vet ett bra program som man bränner DVD skivor med? nero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 nero t.ex, men självklart måste du ha en dvd brännare först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 mmm...jag har nero på min dator (som inte har dvd brännare) där står det inget om dvd.....men menar ni att det kommer göra det när man har dvd-brännare?....för jag har en annan dator som har dvd-brännare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) nero t.ex, men självklart måste du ha en dvd brännare först ja det är nog det bästa.. nero 6 ultra edition (free to try, 70$ to buy) @thoim: du måste ha en dvd brännare om du ska bränna en dvd.. Redigerad 15 juli, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts