Yukiz Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) Måste man ha fyllt 18 när man ska bli medlem där! Isånnafall så kan jag ju inte förboka! :'( Men jag har ju mina föräldras tillåtelse borde inte det räcka? Vet någon var man kan handla utan vara 18? Redigerad 15 juli, 2004 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 jag bad min mamma skriva in sitt personummer, violá Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 jag bad min mamma skriva in sitt personummer, violá Alla personummer kollar ifall det är man eller kvinna Men CDON kanske inte bryr sig och du skrivit ett killnamn och ett kvinnopersonummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 antingen det, eller så kommer jag ihåg fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Själv har jag förhandsbokat på SpelDirekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Föresten så kan det ju finnas tjejer och killar some heter Kim och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts