epix Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 När jag har laddat upp denna mobiltelefon från starten, tryckt in SIM-kortet och batteriet och startar den så kommer jag fram till "Ange datum" men jag kan inte påverka något, ingen knapp fungerar. Snälla, hjälp någon som kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Ring till sony ericsson supporten, eller lämna in om du fortfarande har garanti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 tangentbordet kanske glappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Ska lämna in den idag, cpdampjävlamobil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Ska lämna in den idag, cpdampjävlamobil! sony ericsson är skit.. har en t310, men den är inlämnad. har inte ens tappat den i backen. men den stänger av och slår på sig själv igen efter ett tag.. och då är klockan och datumet helt ändrat rätt så iritterande när man sitter på lektion och mobilhellvetet slår på sig själv så hälsningsljudet låter kommer ihåg då man hade 3310an.. den slank ut genom fickan när man körde moppe. inte en skråma(förutom lite repor här och där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts