Wild_hawk Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) Hade inget att göra såhär tidigt på morgonen på jobbet. Så jag översätta lite text till er som inte är så bra på engelska, vist de fanns ord jag inte visste vad de var och kanske översatte fel men det mesta är översatt.. Bon aptit! -Berget, Mt. Chiliad, är det största objektet i spelet. -Man kommer börja se moln när man når en vis höjd på Mt. Chiliad -Det är tunnlar och massa "foliage"? på berget -Det finns en spritaffär och en trailer park i Angel pine -Det är möjligt att sätta på en trailer på stora bilar -Dillamore har en bensinstation http://www.gta-sanandreas.com/images/scannedscreens/playuk/playuk_9.jpg -I ett uppdrag ska man råna bensinstationen i Dillamore, hur som helst resultatet blir att han lyckas sno en stor lastbil utanför bensinstationen. -"the foliage" på landet syns bara när spelaren ser det, detta gör så spelet känns mycket levande. -Desto längre spelaren håller in R1 knappen, desto större chans är det att få ett huvudskott på fienden (headshot) -Skillnad från de andra gta spelen, så kommer spelaren stats ändra hur spelaren är. Om en spelare tex: kör mycket bil så blir han bra på det, men då kommer han inte bli lika bra på att köra motorcyckel, såhär kommer det nog bli med vapen också. -Monstertrucken kommer inte ha handbroms, men istället förmågan att ändra till 4x4 styrnings val (whut?) Vilket som ger fordonet en extremt smal svängnings circkel vilket som är bra för navigering vid träd på landet. -Monstertrucken kommer också ha förmågan att köra igenom floder tack vare dens höga kropp. -Spelaren måste va väldigt försiktiga när de kör med bensinbilen för den kommer lätt tappa trailern Redigerad 15 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 -Monstertrucken kommer inte ha handbroms, men istället förmågan att ändra till 4x4 styrnings val (whut?) Vilket som ger fordonet en extremt smal svängnings circkel vilket som är bra för navigering vid träd på landet. Man styr med både framhjulen och bakhjulen, så man kan vända på en 5 öring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 foliage betyder vegetation typ. alltså löv och buskar osv. 4x4 styrnings val betyder fyrhjulsdrift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Great! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 så cyklar man dag och natt så kan man göra feta trick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 HA! äntligen kan man typ tappa lastet och släppa det på en polis-bil framför!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 så cyklar man dag och natt så kan man göra feta trick antagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 En Tralier, precis vad jag väntade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 -Spelaren måste va väldigt försiktiga när de kör med bensinbilen för den kommer lätt tappa trailern Undrar vad granat+den trailern kommer att ge för effekt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) 4x4 styrnings val betyder fyrhjulsdrift Det betyder inte fyrhjulsdrift utan fyrhjulsstyrning alltså kan man styra med alla fyra hjulen, mycket vanligt på monstertrucks. Redigerad 15 juli, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 sorry men, är inte det samma sak? om inte så ber jag om djupaste ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) sorry men, är inte det samma sak? om inte så ber jag om djupaste ursäkt fyrhjulsdrift: bilen "drivs" med alla fyra hjulen.. bra för trängkörning fyrhjulstryning: alla hjulen han svänga... och snurrar olika snabbt beroende på vars du svänger Redigerad 15 juli, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Ah! misstänkte att det var nåt sånt! tack för infon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoozO Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Hmmm... tycker att det börjar bli lite för mkt info nu då men redan börjat berätta hur uppdragen kommer att utspela sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Jag gillar han eftersom han är shysst och är snabb med nyheter? Du kan fan inte tala för 3000 personer. Jag gillar också Wild Hawk eftersom han är snabb med info och bilderna och så är han inte så värst otrevlig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 @Korven: Jag tycker han kan bli skribent. Tro inte att alla tycker som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Ah! misstänkte att det var nåt sånt! tack för infon Här är en bild. Korven: Är du avundsjuk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 -"the foliage" på landet syns bara när spelaren ser det, detta gör så spelet känns mycket levande. det här var det ända jag inte fattade... jag vet vad foliage betyder men inte hur spelet kommer bli mer levande om dom bara syns när spelaren ser dom... Blir dom osynliga när dom kommer utanför bilden eller? Och hur skulle det få spelet mer levande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 han kanske översatte fel låt mig se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 vad är det för något då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts