Yukiz Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) Skulle vara grymt om man kunde åka taxi! Antagligen kommer en liten meny upp och man väljer till vilket kvarter man ska till (inom staden) och så blir det svart och man kommer fram, eller så ser man när föraren kör! Men det är ju en nackdel om har snuten efter sig och allt blir svart och plötsligt är man någon annanstans! Eller så kan man bara åka taxi från någon station eller något sånt. Tycker inte det här med taxi är ett måste men det hade varit rätt grymt! Har ni någon synpunkt hur det isåfall skulle gå till? Redigerad 15 juli, 2004 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) "Jag gick in på en toalett drog huvan över huvudet... drog fram min picka, tog ett jupt andetag å rusade ut till kassan. Hit me pengarna skrek jag till kassörskan! Hon slängde upp 2 feta kassar me pengar, jag tog de över axels och började springa mot ytterdörren... väl ute såg jag att nåra biltjuvar körde iväg med min flyktbil så jag sprang ut på gatan å tänkte: wtf gör jag nu? jag hörde polissirener som närmade sig... Men se där! En taxi, jag hoppade in, tryckte pickan mot chaffisens huvud å skrek: gasen i botten gubbjävel! allt blev svart men efter ett tag blev det just igen, jag hade var i ett annat kvarter utan nåra poliser inom synhåll..." edit: lite ändringar Redigerad 15 juli, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Jag tycker att ditt förslag var bra. Om man har polisen efter sig kan det väl helt enkelt vara så att taxiförarna inte plockar upp en. Det borde åka andra människor i taxi-bilarna också. De är jämt tomma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Jag tycker att ditt förslag var bra. Om man har polisen efter sig kan det väl helt enkelt vara så att taxiförarna inte plockar upp en. Det borde åka andra människor i taxi-bilarna också. De är jämt tomma I VC har jag sett folk i taxi men inte i GTA 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 isåfall bara 1 passagerare, den ska va proppfull!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 När man gick förbi Malibu bara väntade man på utgungande par som skulle dela "Cabbie" hemåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 När man gick förbi Malibu bara väntade man på utgungande par som skulle dela "Cabbie" hemåt... Joo. Om folk skulle hoppa in och ut ur sina bilar och ta taxis så skulle staden kännas mycket mer levande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Håller med till 110% Okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Jag tycker att ditt förslag var bra. Om man har polisen efter sig kan det väl helt enkelt vara så att taxiförarna inte plockar upp en. Det borde åka andra människor i taxi-bilarna också. De är jämt tomma det går kanske dåligt för dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Mer samåkning me I VC såg man ju aldrig mer en 2 personer i en bil, när t ex Moonbeamen rymmer 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Skulle vara grymt om man kunde åka taxi! Antagligen kommer en liten meny upp och man väljer till vilket kvarter man ska till (inom staden) och så blir det svart och man kommer fram, eller så ser man när föraren kör! Men det är ju en nackdel om har snuten efter sig och allt blir svart och plötsligt är man någon annanstans! Eller så kan man bara åka taxi från någon station eller något sånt. Tycker inte det här med taxi är ett måste men det hade varit rätt grymt! Har ni någon synpunkt hur det isåfall skulle gå till? Hm kul idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Mer samåkning me I VC såg man ju aldrig mer en 2 personer i en bil, när t ex Moonbeamen rymmer 4 Där har du fel, jag har sett hela "familjer" i VC, flera gånger En bil med plats för fyra, så sitter det fyra pers inknökade där. Det roligaste är dock att sno bilen och få med alla 3 så skriker alla som utav helskotta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Där har du fel, jag har sett hela "familjer" i VC, flera gånger En bil med plats för fyra, så sitter det fyra pers inknökade där. Det roligaste är dock att sno bilen och få med alla 3 så skriker alla som utav helskotta men då har du väll moddat eller nåt??? för det har aldrig funnits "hela familjer" på mitt vc.... (som är till ps2) eller så är det fler än 2 till dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Har sett en fullsatt bil men endast några få tal gånger... Men detta var på Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 de borde gå in 3 pers i ett baksäte oxå...de gör de ju på bilar IRL så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Tycker att man borde kunna välja destination när man sätter sig i taxin, och att man sen ser bilen likadant som när man själv kör, bara det att man kan släppa kontrollen och slappna av för en stund, för alla vet ju hur tråkigt det är att bara köra och köra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Mer samåkning me I VC såg man ju aldrig mer en 2 personer i en bil, när t ex Moonbeamen rymmer 4 Jooodå det har hänt en endaste gång att jag har sett en bil med 4 personer i. Det kan ha varit en bugg eftersom det inte verkar ha hänt för någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Där har du fel, jag har sett hela "familjer" i VC, flera gånger En bil med plats för fyra, så sitter det fyra pers inknökade där. Det roligaste är dock att sno bilen och få med alla 3 så skriker alla som utav helskotta Det fula är att när de går ut ur bilen agerar de inte som familj. De går åt olika håll. Ännu fånigare när man slår av två pers på en motorcykel. Så går den ena iväg och den andra tar motorcykeln och drar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Skulle också vara grymt och råna en taxi! I och för sig så får man en slant när man snott en taxi i VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Skulle vara grymt om man kunde åka taxi! Antagligen kommer en liten meny upp och man väljer till vilket kvarter man ska till (inom staden) och så blir det svart och man kommer fram, eller så ser man när föraren kör! Men det är ju en nackdel om har snuten efter sig och allt blir svart och plötsligt är man någon annanstans! Eller så kan man bara åka taxi från någon station eller något sånt. Tycker inte det här med taxi är ett måste men det hade varit rätt grymt! Har ni någon synpunkt hur det isåfall skulle gå till? håller med, lite dåligt på VC att man inte kunde åka med sitt eget taxibolag(kaufman cabs) fast man kunde iofs få skjuss till vissa platser i början av vissa uppdrag fast då kosta det ju pengar, bara 9 dollar MEN ÄNDÅ!! DET ÄR PINCIPEN SOM RÄKNAS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts