Jump to content

NER MED AL-QUAIDA


darkjak
 Share

Recommended Posts

VORE DET INTE FÖR USA SKULLE ALLA SOM INTE ÄR "ARISKA" VA DÖA NU!!!

OSSÅ SKULLE HELA EUROPA SNACKA TYSKA!!!

Men är Talibaner en FOLKGRUPP???

Trodde att det var namn på en terrorgrupp som ingick som "underkontor" i Al-Quaida.

Och nej, jag ogillar inte Muslimer. Och visst, jag hatar Bush, men jag tänker inte tollerera att nån terrorgrupp försöker Muslimifiera (nytt verb, gott folk) hela världen och få driva samma politik som dom höll på med i Afghanistan. USA är drömmarnas land, som Bush har sabbat under de senaste åren.

kriget i Afghanistan var nödvändigt, kriget i irak va onödigt och rent ut sakt dumt.

Förhoppningsvis driver nästa president in USA på den sanna banan igen.

Det vill säga: sluta kriga, och få världens starkaste ekonomi, bygg dom mest imponerande byggnaderna, skapa de bästa filmerna, de vackraste bilarna och håll drömmen om att erövra rymden vid liv. Det är dom sakerna USA står för enligt mig.

öh? kriget i afganistan nödvändigt?

sen när blev krig nödvändigt?

var det nödvändigt att bomba i afganistan när tornen föll?

förklakra varför

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

USA krigar och är så hårda nu för dom är rädda att 11september upprepas. Men det är givetvis fel att ge sig på ett helt land o kriga för det! Dom skulle ge sig på terrogruperna inte hela landet! Men Terrorister/Al quaida är ännu värre för dom halshugger männniskor osv... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom krigar ju mot dessa frihetsberövande människor.

Saddam har massslaktat sitt eget folk, o massa shit.

Talibanerna o dom dära (:P) Dödar människor, och det ser inte jag som frihet...

Men visst, jag är emot Bush o hela det, men undra vad som hänt om dom inte gått i krig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmz......Micke is back on track :huh:

Skulle bara berätta en liten historia, jag träffade en kille i chatten på en dc++ hub FULL med utlänningar, o sen började vi prata racism för att nån skrek SVERIGE !!! i hubben ;) så börja jag oxå snacka om alla utlänningar va dom håller på o förstår och tar över sverige, då sa denhär killen (utlänning) till mig, "alla utlänningar luktar inte curry, är krimminell och kaxxig" då sa jag bara, du, ring mig när du träffat nån som inte e allt dedär" o va jag vet så har han inte ringt mig än :P:wacko:

Redigerad av Micke = GTA GALEN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmz......Micke is back on track ;)

Skulle bara berätta en liten historia, jag träffade en kille i chatten på en dc++ hub FULL med utlänningar, o sen började vi prata racism för att nån skrek SVERIGE !!! i hubben :P så börja jag oxå snacka om alla utlänningar va dom håller på o förstår och tar över sverige, då sa denhär killen (utlänning) till mig, "alla utlänningar luktar inte curry, är krimminell och kaxxig" då sa jag bara, du, ring mig när du träffat nån som inte e allt dedär" o va jag vet så har han inte ringt mig än :P:wacko:

Smart... :huh: inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmz......Micke is back on track ;)

Skulle bara berätta en liten historia, jag träffade en kille i chatten på en dc++ hub FULL med utlänningar, o sen började vi prata racism för att nån skrek SVERIGE !!! i hubben  :P  så börja jag oxå snacka om alla utlänningar va dom håller på o förstår och tar över sverige, då sa denhär killen (utlänning) till mig, "alla utlänningar luktar inte curry, är krimminell och kaxxig" då sa jag bara, du, ring mig när du träffat nån som inte e allt dedär" o va jag vet så har han inte ringt mig än :P  :wacko:

ok, verkar som någon här har stora fördommar om invandrare... :huh:

Bara för att man e invandrare behöver man inte lukta mer curry än en helsvensk currybagare?

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmz......Micke is back on track ;)

Skulle bara berätta en liten historia, jag träffade en kille i chatten på en dc++ hub FULL med utlänningar, o sen började vi prata racism för att nån skrek SVERIGE !!! i hubben :P så börja jag oxå snacka om alla utlänningar va dom håller på o förstår och tar över sverige, då sa denhär killen (utlänning) till mig, "alla utlänningar luktar inte curry, är krimminell och kaxxig" då sa jag bara, du, ring mig när du träffat nån som inte e allt dedär" o va jag vet så har han inte ringt mig än :P:wacko:

ålder?

nä men alla vet ju att invandrarna bakar pizza och rånar alla som är ensamma! (eller så inte) :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Micke = GTA GALEN (särskrivning anyone?) : Tror du verkligen så om invandrare? Är du så inåt helvete dum i huvudet så du tror att de "luktar curry" och rånar folk? I sådana fall, är du rasist.

Ang. Att Bush & CO. "anfaller frihetsberövande nationer", så får de ju det knappast bättre när amerikanska soldater sakta plågar livet ur irakiska fångar på regeringens order. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det där är väl två vietnameser från bfv?

haha liknar knappast talibaner :wacko: det är Vietnamesare på BFV som Gonarch sa

Edit: de som darkjak sa om att vore det inte för USA så skulle alla som inte var Ariska vara döda nu. Nazist tyskland skullle förlora kriget ändå för 75% av tyskarnas arme besgrades av ryssarna! :huh:

Redigerad av Fighter-2004
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... Så vitt jag vet äger ju Irak den irakiska oljan?

Sen så har ju irak makten nu igen...

Han som "styr" Irak nu är ju iof sig bara en marjonettdocka...

fler terroattacker...

Det sker terrorattacker varje dag fortfarande. Fast det kanske inte räknas när det inte drabbar USA?

11/9 attentaten hade aldrig inträffat om inte USA:s regering tillåtit det att inträffa.

Dom ville ha olja...och dom gjorde det enkelt för sig att rättfärdiga det.

USA kör över FN som om dom inte vore nånting. USA bör dras ner på jorden igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han som "styr" Irak nu är ju iof sig bara en marjonettdocka...

Det sker terrorattacker varje dag fortfarande. Fast det kanske inte räknas när det inte drabbar USA?

11/9 attentaten hade aldrig inträffat om inte USA:s regering tillåtit det att inträffa.

Dom ville ha olja...och dom gjorde det enkelt för sig att rättfärdiga det.

USA kör över FN som om dom inte vore nånting. USA bör dras ner på jorden igen!

håller me lite där...för några dagar sen publicserades bilder på när flygplans kaparna enkelt tog sig genom när dom skulle på planet. Plus så hade dom knivar och det gav utslag på metalldetektorn så blev dom inte gripna...det ligger nåt skumt i de där! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...