darkjak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Här kan ni visa upp erat hat mot dessa missbildade, demokratihatande, radikalreligiösa västhatarna!!!! Dom vill utrota oss, se till att ni känner detsamma om dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Den här slår allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Hahha bara det att det är den amerikanska regeringen som scensätter allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Jag tror faktiskt inte att Irak kunde bry sig mindre om oss i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Det är bara Usama bin Ladin som står mellan al-Qaida och talibanerna i Afghanistan. Så tro inte att talibaner är terrorister... Jag quotar inte dig nu darkjak, bara så du vet det. Vet inte ens om det här är on-topic men ändå. Stör mig på dem som hör ordet islam och tänker på terrorism... Min familj är inga troende muslimer men det är mina släktingar. Det är personer som Usama bin Ladin och andra fundamentalister som ger islam, ett sånt dåligt rykte och intryck att folk från västvärlden ser islam som en "terrorreligion"... Islam är enklare än ni tror (faktiskt mycket enklare än kristendomen och judendomen). I alla fall för dem som är riktiga muslimer. Fundamentalister och jihad-strävare är idioter, dem vet inte ens vad islam är för något... dem går och halshugger USA-allierade soldater och säger att det var Gud (Allah) som ville att vi skulle göra det. Det är, enligt mig, idioti... Men personer från västvärlden är också idioter. Lika mycket! Speciellt president George W. Bush som inte ens vet vad han vill... den jäveln borde ruttna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Vore det inte för USA:s politik så skulle inga internationella terrorgrupper existera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Jag tror faktiskt inte att Irak kunde bry sig mindre om oss i Sverige. Irak? Nja, Afganisthan, eller hur det nu stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Vore det inte för USA:s politik så skulle inga internationella terrorgrupper existera! jo.. hatet mot usa har ju växt efter som kriget mot Irak o Afghanistan... men kom ju terroattacker innan krigen o de var 11september. Och jag tycker det var ett misslyckande attack mot USA som al quaida gjorde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 jo.. hatet mot usa har ju växt efter som kriget mot Irak o Afghanistan... men kom ju terroattacker innan krigen o de var 11september. Och jag tycker det var ett misslyckande attack mot USA som al quaida gjorde.. och då var det nån kärring som bjöd på kakor till små barn, såg det på nyheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 och då var det nån kärring som bjöd på kakor till små barn, såg det på nyheterna vad snackar du om? har fan inte fått de i från nyheterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) vad snackar du om? har fan inte fått de i från nyheterna! lol du är kul Jag menar dagen den 11 september, då blev ju inte usa så glada men det blev ju alla i afghanistan, och då så sa dom det på nyheterna, att alla som bodde i afghanistan blev glada. Och Då såg jag nån liten kärring som bjöd på kakor till barn för att utrycka sin lycka Redigerad 15 juli, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) @darkjak: Du borde kanske forska lite mer innan du skapar en diskriminerande tråd mot en folkgrupp, det är ju som att säga att alla amerikaner är överviktiga lantisar. Som sagt är det ju inte alla talibaner utan al-Qaida som ligger bakom dåden. (I 9/11-frågan var ju även den amerikanska regeringen med på det hela.) Så som sagt, dark. Ta reda på fakta innan du häver ur dig sånt här skit. EDIT: Jag förvånas även av hur många som inte förstår detta, både här på forumet och runt om i världen. Alla människor, muslimer inkluderade ( ) har ju fan exakt lika värde. Idioti. Redigerad 15 juli, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) @darkjak: Du borde kanske forska lite mer innan du skapar en diskriminerande tråd mot en folkgrupp, det är ju som att säga att alla amerikaner är överviktiga lantisar. Som sagt är det ju inte alla talibaner utan al-Qaida som ligger bakom dåden. (I 9/11-frågar var ju även den amerikanska regeringen med på det hela.) Så som sagt, dark. Ta reda på fakta innan du häver ur dig sånt här skit. w0rd.. Redigerad 15 juli, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 w0rd.. w0rd 2k! Vissa tror också att alla muslimer är terrorister... Säger bara: Läs en bok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Har rapporterat darkjak för att han uttrycker sig såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 jo.. hatet mot usa har ju växt efter som kriget mot Irak o Afghanistan... men kom ju terroattacker innan krigen o de var 11september. Och jag tycker det var ett misslyckande attack mot USA som al quaida gjorde.. USA:s politik har alltid varit något snedvänd. Vore det inte för USA skulle inte Usama vara mångmiljonär. Vore det inte för USA skulle Saddam aldrig kunnat ta över Irak. Vore det inte för USA skulle aldrig folkmorden i(Ett Afrikanskt samt ett Sydamerikanskt land som jag glömt namnen på )aldrig ägt rum. Kan fortsätta, men har ingen lust. Låter tråden vara kvar det är ju trots allt bara Dark som uttryckt lite korkade åsikter, ni andra är klokare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 ni andra är klokare! ja.. w0rd @ crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Hjälpte inte USA Afghanistan med vapen och sånt så att de kunde slå tillbaka mot ryssarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Hjälpte inte USA Afghanistan med vapen och sånt så att de kunde slå tillbaka mot ryssarna? jo har för mig oxå att jag har hört det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Hjälpte inte USA Afghanistan med vapen och sånt så att de kunde slå tillbaka mot ryssarna? Nej, de gav Irak vapen för att de skulle leka med Iran eller vilka det nu var. Fast det du säger kanske också är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts