AE_Dave Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Den där senaste var ju inte helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Varvade spelet tidigare idag. Men tyvärr måste jag säga att det blir långtråkigt tillslut. Men! Den allra sista delen var faktist riktig skojig. Ett riktigt bra spel tycker jag. aaa...jag kände lika dant...tröttnade rätt så fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Hur får man upp konsolen i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 CTRL+ALT+§. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=66220 En kille som lyckades spela det med GeForce2 MX. En del påstår att det aldrig skulle gå på en maskin med den hårdvaran, men för honom flyter det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Helt otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Helt otroligt. Host host.. Vad ska man säga.. Jag: Folk är så negativa.. Jag tror att D3 kommer vara som FC ungefär.. Och det flyter på bra på min P3 933Mhz, 256RAM GF3 ti 200.. -------------------- skribb: SÄG OM DET DÄR NÄR DOOM HAR SLÄPPS ISTÄLLET så får vi se hur det låter då -------------------- skribb: Jag letade runt lite och hittade de officiella minimikraven. DE OFFICIELLA. • A 1.5-gigahertz Intel Pentium 4 chip or AMD Athlon 1500. • 384 megabytes of memory. • Two gigabytes of hard drive space. • An nVidia GeForce 3 graphics card or better; or an ATI Technologies 8500 or better. Känn dig AEGD, stell -------------------- Jag: tss.. kommer rulla på i all hast på min 933:a ändå.. den är kung.. Redigerad 18 augusti, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag är lite efter, så jag har inte spelat Doom3 förräns idag... Enligt mig är det ett av de fetaste spelen på länge, men jag har ju iofs inte spelat det så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Host host.. Vad ska man säga.. Jaha du menar så. Hade itne han en bättre? Flöt det för dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Skaffat DOOM 3 nyligen, riktigt kul spel faktiskt men lite små äckligt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Skaffat DOOM 3 nyligen, riktigt kul spel faktiskt men lite små äckligt :"> Jag tycker också att det är lite småäckligt, vilket är synd. Jag hade förväntat mig att jag skulle skita på mig X antal gånger, men så blev det inte. Ibland så tänker man "Jaha, skulle det där vara otäckt eller?"... Jag kör med Inställningarna på High och med 5.1 Surround, så det är inte därför... Men jag menar ju inte att det inte är otäckt alls för det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag har nu installerat Trent Reznors ljud och Duct Tape Mod, ska säga vad jag tycker sen när jag spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Tycker du ska testa Project Brian, det är min favoritmod. Ska kolla efter den.. hmm.. Fick plats som attachment, enjoy. Project_Brian_v015_NOZOM.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) Najs mod! Jag tackulerar Edit: vad menar snubben med: NOTE: THIS VERSION DOES NOT HAVE RESPAWNING MELEE ZOMBIES! Redigerad 22 augusti, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Funderar på att köpa Doom3 men jag undrar om min dator kommer att palla det på lägsta inställningarna? FarCry flöt på på Näst lägsta inställningarna.. Amd Duron 1600+ 1,6 Ghz 512 Mb Ram 80 gb Hårdisk GeForce 4 Mx 440 64Mb Windows Xp Pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Nej, nej, nej Grafikkortet pallar det inte. Eller möjligtvis på lägsta, fast då är spelet snuskigt äckligt vidrig fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 okok om jag uppgraderar det då. till typ ett Geforce Fx 5600? kan hackar det då tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Nej, nej, nej Grafikkortet pallar det inte. Eller möjligtvis på lägsta, fast då är spelet snuskigt äckligt vidrig fult Min dator har bättre graffe och kan inte ens flyta på lägsta i 640x480 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) AMD Athlon XP 1800+ ca 1.53Ghz Geforce FX 5600 256mb 512mb Ram 10 gb hårddisk (enbart Doom3 på den) Windows XP PRO.. flyter bra i Medium 1024x768 hackar lite i High 1024x768 Redigerad 23 augusti, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 oh.. då kan jag alltså lira det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts