Kalan Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 HAhahhahah, fn det trodde jag inte om gamespot, undra vem som släppt dessa skit bilder, dom har ju otroligt dålig grafik på dessa bilder, AHhahah w0rd, fruktansvärt fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag har Doom 3. Ni kan få screens om ni vill, men då är dom .bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Jag har Doom 3. Ni kan få screens om ni vill, men då är dom .bmp hmm, du kan göra den signen och avataren, men du kan inet konventera bmp till jpg Redigerad 4 augusti, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Jag har Doom 3. Ni kan få screens om ni vill, men då är dom .bmp 1. De flesta har nog sett massor av screens av det redan eftersom det har varit på gång i ett antal år nu 2. Du kan inte lägga upp bmp bilder... tror jag iaf 3. Spelet är släppt i USA, jag tror nog de flesta som skrivit i den här tråden (iaf ganska många ) har redan Doom3. Även om dom antingen köpt spelet eller letat i buskarna utanför sina hus. 4. Skaffa Photoshop / PsP 7 och lär dig göra bmp filer till jpg/gif/png *EDIT* och med tanke på länken sidan innan full med ingame screenshots och PC-Gamers senaste nummer som bör komma ut nu snart är också fullt av in-game screens fast du kan gärna lägga upp screens, inte mig emot.... bara du konverterar till jpg Redigerad 4 augusti, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vem har inte DOOM 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vem har inte DOOM 3? Jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Nu börjar det nästan bli för läskigt Små bebisar med insektsvingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Har inte klarat från basen ännu lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) 333 mhz (nåt på 330 iaf) ram ursäkta? 330 millihertz ram? inte mb? Eller menar du bussen? Redigerad 4 augusti, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Nödvändigt att skaffa PS för att göra om .bmp till .jpg D Räcker gott och väl med Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Nödvändigt att skaffa PS för att göra om .bmp till .jpg D Räcker gott och väl med Paint Oj! Tänkte inte på det *EDIT* Mycket att bli sur för?? Var inte ens dig jag frågade Redigerad 4 augusti, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Hackar utav helsike på min dator... Trots att jag har ALLT på low. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Drivers my friend.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Oj! Tänkte inte på det *EDIT* Mycket att bli sur för?? Var inte ens dig jag frågade ehh han blev väl inte sur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag ? Please die. Skämt åsido, Get IT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 ehh han blev väl inte sur ? jag uppfattade honom som sur när han lade ut en " " smiley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 har geforce4ti4600. p4 2200nånting, 512mb ram, och doom3 flyter fint med medium inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Om det hackar så testa denna...Boost_Up_Performance.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) har geforce4ti4600. p4 2200nånting, 512mb ram, och doom3 flyter fint med medium inställningar Har du AA på? vSync? Vilken upplösning? edit: Tack thotim ! Redigerad 5 augusti, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Har du AA på? vSync? Vilken upplösning? edit: Tack thotim ! 2xAA, ingen vsync, 800x600 Redigerad 5 augusti, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts