Urachez Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Oj oj! Detta är ett måste! Satt just och spelade det, vilken känsla alltså. Kollar igenom alla hörn och gångar innan jag passerar ett rum t.ex, men likförbannat kommer det upp nå't monster och skrämmer livet ur en! Underbart! Prova det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jupp, skiten har ju läckt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Uhm.. Warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag sa bara att den hade läckt, det kan väl inte vara mot reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag sa bara att den hade läckt, det kan väl inte vara mot reglerna? Han sa väll till Urachez..som sa att vi skulle tanka hem det..lr att iaf prova det.. btw..kan nån säga om ja komemr klara spelet ? radeon 9600 series Intel®Pentium 4 CPU 2,60 ghz 256MB RAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Han sa väll till Urachez..som sa att vi skulle tanka hem det..lr att iaf prova det.. btw..kan nån säga om ja komemr klara spelet ? radeon 9600 series Intel®Pentium 4 CPU 2,60 ghz 256MB RAM http://www.techimo.com/newsapp/i11400.html Bättre på ramen lite där Redigerad 1 augusti, 2004 av Mr_Nitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Han sa väll till Urachez..som sa att vi skulle tanka hem det..lr att iaf prova det.. btw..kan nån säga om ja komemr klara spelet ? radeon 9600 series Intel®Pentium 4 CPU 2,60 ghz 256MB RAM Bah! Jag skrev aldrig att ni skulle ladda hem det, skrev bara prova. Skiter i hur ni får tag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 usch usch vad många spel man vill ha, men min fina dator ska snart skrotas. Då har jag bara en kvar sen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Spelet äger ju Trots min 1 ghzare så flyter det på någorlunda.... även om det kräver 1.5 ghz jag blir typ överlycklig, dock alla inställningar på Low... Längtar tills jag ska köpa min nya AMD Athlon xp2700+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Aaa det är ju idag ffs. *startar DC* Redigerad 2 augusti, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det hackade på lägsta på min dator.... :'( Aja, väldigt kul spel ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Då måste du ha en väldigt dålig dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Ja... Nä, men det är bara nä jag går igenom dörrar. Typ. AMD Athlon 1333 MHz 256 MB Ram Club 3D Radeon 9200, 128 MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 HORROR skiter fan på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 systemkraven är 333 mhz (nåt på 330 iaf) ram 1.5 GHZ CPU (Fast jag har bara 1 ghz men glockad till 1.3... funkar rätt bra på lägsta) Jag vet inte varför O_o men jag blir inte rädd, fast spelet är kul ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 spelet e skit kul! det e kul att mobba Zombies med Flash light Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 kan man inte ladda ner nått demo på de ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 kan man inte ladda ner nått demo på de ?? Jag tror inte det finns något demo på det än men det kommer kanske snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 kolla in dessa bilder: http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/screenindex.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 kolla in dessa bilder: http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/screenindex.html HAhahhahah, fn det trodde jag inte om gamespot, undra vem som släppt dessa skit bilder, dom har ju otroligt dålig grafik på dessa bilder, AHhahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts