skribb Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 jaaaaa men det var ju lite av och an om det verkligen till 100% skulle komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 (redigerad) Fasen va jag skrattade åt detta, en protestlista för doom 3: "STOP THE UNHOLY RELEASE OF DOOM 3 Doom 3 will contain satanistic sympols witch our precious youth will see! Some claims that they look more forward to doom 3 than the second coming of Jesus Christ. The madness and violence must stop NOW! Don't let ID Software ever release doom 3 or it won't be long before we'll have a youth full of devil woreshippers and another columbine highschool situation" Han/Hon/De/Den som har gjort denna protestlista måste vara skadad. Om personen då är seriös, och för det första vet de ens inte om det var Doom dessa killar som massakerade skolan blev påverkade av, för det andra tror jag inte mördare och slapp hjärnor har råd med såppas bra datorer, för det tredje kan dom inte göra ett smack för att stoppa releasen. HAHahha, sida: http://www.petitiononline.com/kull1522/petition.html Redigerad 27 juli, 2004 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Fasen va jag skrattade åt detta, en protestlista för doom 3: "STOP THE UNHOLY RELEASE OF DOOM 3 Doom 3 will contain satanistic sympols witch our precious youth will see! Some claims that they look more forward to doom 3 than the second coming of Jesus Christ. The madness and violence must stop NOW! Don't let ID Software ever release doom 3 or it won't be long before we'll have a youth full of devil woreshippers and another columbine highschool situation" Han/Hon/De/Den som har gjort denna protestlista måste vara skadad. Om personen då är seriös, och för det första vet de ens inte om det var Doom dessa killar som massakerade skolan blev påverkade av, för det andra tror jag inte mördare och slapp hjärnor har råd med såppas bra datorer, för det tredje kan dom inte göra ett smack för att stoppa releasen. HAHahha, sida: http://www.petitiononline.com/kull1522/petition.html HAHAHA Löjligaste jag sett Men det som förvånar mig är: 4323 Total Signatures HORROR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 HAHAHA Löjligaste jag sett Men det som förvånar mig är: HORROR! mjo, men en del som har skrivit har ju bara skrivit att protestlistan suger & att de är imot den typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 HAHAHA Löjligaste jag sett Men det som förvånar mig är: HORROR! 4000 + är ju ingenting...sen är det väll från 18 då lär man fatta va detta med satanism å shit innebär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) hahahaha 6. ashame So if you play a lot of tetris, then you tend to stack everything around you? Get a life! EDIT: vad trokligt allt skulle va utan amerikaner Redigerad 28 juli, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) hahahaha 6. ashame So if you play a lot of tetris, then you tend to stack everything around you? Get a life! EDIT: vad trokligt allt skulle va utan amerikaner hahaha Tror ni det blir bättre än HL2? jag är osäker... Redigerad 28 juli, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) Your osäkerhet will be your död. Redigerad 28 juli, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) jag VET att det blir bättre Redigerad 28 juli, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) från signatur sidan: 4373. m335h73r: My penis exploded when I saw this. HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Stop Doom3.haha, flesta som skriver upp sig där vill ju inte stoppa doom3, de skämtar ju bara Hans Meiser: of course! stop it! I want to have Doom4 now! a cow Muhh im a cow i have played doom 3 so now im a kiler cow im gonna kill u al muhahaha hahahahaha 330. Jesus: I was thinking general choas and mayhem, father. 329. God: Jesus Christ! What next? Redigerad 28 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) 4349. (_!_) Doom 3 will come through in the end, just like my F A R T S. I like baked beeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAannnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssssss EDIT: Tyckte #6 var bääst Redigerad 28 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 MINA kommentarer är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 MINA kommentarer är bäst Vilka kommentarer? Jag skicka också ett meddelande där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 4372. dfsdddfs SUMMON THE MIGHTY POWERS OF PIGNESS. AND COOKIES. OW MY COCK HURTS PS. jesus jerks off to bestiality 4371. dfsdfs THIS IS THE YEAR WHERE HOPE FAILS YOU. I AM A PIG AND SANTA's (SATAN'S) WIFE. några av dom jag skrev.. hittar inte det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 För den som vill ha en 8-sidig recension av Doom3, kan ju kolla in senaste numret av Svenska PC-GAMER... ni som prenumererar har redan fått den. bör komma i affärerna om nårra dar alltså... Det blev för övrigt Månadens Spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 För den som vill ha en 8-sidig recension av Doom3, kan ju kolla in senaste numret av Svenska PC-GAMER... ni som prenumererar har redan fått den. bör komma i affärerna om nårra dar alltså... Det blev för övrigt Månadens Spel... Och så fick det betyget 90%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 rofl 1601. paul pheonix Please God... In the gameplay trailers I see gargantuan beasts from hell in spectacular graphic glory, and I feel erotic... I desire Satan's creatures, I want them to have me repeatedly, just like my church minister had me when I was a boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 omfgroflmfao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) fan vad jag längtar efter detta underbara spel! finns det någon officiell datum när det kommer ut här i sverige! Edit: såg nu att det kommer ut den 13 augusti Redigerad 31 juli, 2004 av Mr.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Och så fick det betyget 90%! Jaa! Nu vart det verkligen spännande att se vad det får för betyg när jag köper tidningen på Onsdag! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts