skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) Mysko... Edit: Men det beror på att gf3 inte hanterar vissa tekniker som används och därför blir det lättare för kortet att rita upp allt... Redigerad 29 augusti, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Men det beror på att gf3 inte hanterar vissa tekniker som används och därför blir det lättare för kortet att rita upp allt... Lät lite konstigt. Det funkar bättre p.g.a det inte kan hantera vissa tekniker. Man tycker ju att det borde va tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Lät lite konstigt. Det funkar bättre p.g.a det inte kan hantera vissa tekniker. Man tycker ju att det borde va tvärt om. Eh, nej? Eftersom grafikkortet inte klarar av tekniken så behöver den heller inte arbeta med det, alltså kan den låta resurserna jobba med det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Testade nu med nya kortet och det var typ 20-30 fps mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Doom3 fick betyget 6/10 i SuperPlay. "Årets modernaste teknik i årets äldsta spel." lät omdömmet. Men skriv inga hatattacker mot SP nu, det är ju bara vad recensenten tyckte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Vadårå, det är inte värt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Som sagt, alla tycker olika. Dom som tycker D3 är årets spel kanske inte gillar SP's betyg på D3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Jojojo, men Doom 3 var dåligt, inget tal om saken. Även den hårdaste fanboy kan inte neka till att det var enformiga banor, att det blev tråkigt med monster som gömde sig i garderober i två dagar (Vad gör de där inne? Runkar?), att det var alldeles för mörkt o.s.v. Grafiken var däremot snygg som fan. Det lilla man såg av den d.v.s., det var ju kolsvart större delen av spelet. Fast Hell och Monorail-grejerna utomhus var snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Vadårå, det är inte värt mer. Borde ha fått 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Har införskaffat mig doom3 och jag är konstant bajsnödig just nu.. Har börjat gå runt med ficklampa på mig ifall om att det skulle hoppa fram nån galning bakom hörnet.. Iofs, jag har inte spelat det alls länge och har inte kommit långt men jag kan absolut säga att det kanske inte är det bästa spelet genom tiderna men det är absolut det mest skrämmande spelet som jag har spelat i hela mitt liv och det kommer aldrig att göras ett lika skrämmande spel i världshistorien.. Ljudet, ljuset och alla effekter gör det så förbannat skräckinjagande så jag vet i fan vart jag ska ta vägen! Det hela gör saken bättre när man kör på 1280x1024 och Ultra inställningar.. Ett 5.1 ljudsystem gör inte saken mindre srämmande kan man säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 lol det finns mycket läskigare spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 lol det finns mycket läskigare spel sillent hill på playstation1 skit läskit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Vet inte om det redan står i topicen, orkar inte läsa igen, men men... http://www.ccgr.org/article_read.asp?id=584 0/5 i betyg, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Doom3 hackar på min dator.. vad kan det vara? jag kör på low och på lägsta upplösningen men ändå hackar det, kan det vara att man måste ladda ner nya drivrutiner till grafikkortet eller? Datorn: Amd Athlon Xp 3000+ 2,2 Ghz Nvidia Geforce Fx 5200 128 Mb 512 DDR ram 160 Gb hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) Doom3 hackar på min dator.. vad kan det vara? jag kör på low och på lägsta upplösningen men ändå hackar det, kan det vara att man måste ladda ner nya drivrutiner till grafikkortet eller? Datorn: Amd Athlon Xp 3000+ 2,2 Ghz Nvidia Geforce Fx 5200 128 Mb 512 DDR ram 160 Gb hårddisk Skulle tro att felet ligger på grafikkortet, det är inget höjdarkort precis Redigerad 13 september, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) Skulle tro att felet ligger på grafikkortet, det är inget höjdarkort precis det är ruttet jag vet men på low borde det funka.. sen på farcry så flöt spelet på bättre när jag bytte till en större skärm, är det nån som vet varför? Redigerad 13 september, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 det är ruttet jag vet men på low borde det funka.. Var inte alltför säker på det, en jag känner hade mycket problem med det kortet, det pallade knappt ens bf1942! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Silent hill 1 och 3 är fan dom läskigaste spelen jag kört. Sen kommer Doom 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 För er som inte orkar byta mellen ficklampa/vapen hela tiden: Duct Tape 0005 Funkar på ALLA vapen utom pistolen, enligt SuperPlay #103. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 För mig funkar den inte allls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts