Jump to content

DOOM 3!!!!!!


skribb
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 246
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Jojojo, men Doom 3 var dåligt, inget tal om saken. Även den hårdaste fanboy kan inte neka till att det var enformiga banor, att det blev tråkigt med monster som gömde sig i garderober i två dagar (Vad gör de där inne? Runkar?), att det var alldeles för mörkt o.s.v.

Grafiken var däremot snygg som fan. :) Det lilla man såg av den d.v.s., det var ju kolsvart större delen av spelet. Fast Hell och Monorail-grejerna utomhus var snygga. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har införskaffat mig doom3 och jag är konstant bajsnödig just nu..

Har börjat gå runt med ficklampa på mig ifall om att det skulle hoppa fram nån galning bakom hörnet.. :P

Iofs, jag har inte spelat det alls länge och har inte kommit långt men jag kan absolut säga att det kanske inte är det bästa spelet genom tiderna men det är absolut det mest skrämmande spelet som jag har spelat i hela mitt liv och det kommer aldrig att göras ett lika skrämmande spel i världshistorien..

Ljudet, ljuset och alla effekter gör det så förbannat skräckinjagande så jag vet i fan vart jag ska ta vägen! ;)

Det hela gör saken bättre när man kör på 1280x1024 och Ultra inställningar.. Ett 5.1 ljudsystem gör inte saken mindre srämmande kan man säga.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Doom3 hackar på min dator.. vad kan det vara?

jag kör på low och på lägsta upplösningen men ändå hackar det, kan det vara att man måste ladda ner nya drivrutiner till grafikkortet eller?

Datorn:

Amd Athlon Xp 3000+ 2,2 Ghz

Nvidia Geforce Fx 5200 128 Mb

512 DDR ram

160 Gb hårddisk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Doom3 hackar på min dator.. vad kan det vara?

jag kör på low och på lägsta upplösningen men ändå hackar det, kan det vara att man måste ladda ner nya drivrutiner till grafikkortet eller?

Datorn:

Amd Athlon Xp 3000+ 2,2 Ghz

Nvidia Geforce Fx 5200 128 Mb

512 DDR ram

160 Gb hårddisk

Skulle tro att felet ligger på grafikkortet, det är inget höjdarkort precis :huh:

Redigerad av Zyber
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle tro att felet ligger på grafikkortet, det är inget höjdarkort precis -_-

det är ruttet jag vet men på low borde det funka.. :huh:

sen på farcry så flöt spelet på bättre när jag bytte till en större skärm, är det nån som vet varför? :P

Redigerad av Add3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...