bobb0 Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 @ alla bilder men är det i svenska PLAY tidningen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 @ alla bilder men är det i svenska PLAY tidningen?? Nää..tidningen hette "UK PLAY". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Shiiiiiiiiit det här kommer att vara det bästa pelet någonsin, bara man kan köra 2 player split screen så skulle jag betala nästan vad som helst .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Den enda svenska Play tidningen som finns är väl Super Play och de vet inte ens om man kan cykla i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Åååå, Om man cyklar mycket kommer man vara bra på cykla och dålig på bil. F*n vad häftigt. Ska bara Cykla då.. Hehe... undrar hur lång tid det hade tagit att cykla från tex los santos till las venturas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 det ska jag prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 det ska jag prova När jag har lagt på lite för mycket fett om midjan ska jag GÅ den sträckan. En liten motionstur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 När jag har lagt på lite för mycket fett om midjan ska jag GÅ den sträckan. En liten motionstur! hehe ja då lär han nog gå ner lite i vikt.. men då måste man hitta något matställe på vägen annars dör man kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 När jag har lagt på lite för mycket fett om midjan ska jag GÅ den sträckan. En liten motionstur! lol, hoppas man blir smal då. @ distortion: jag tror inte man dör på 1-2 dar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Hehe... undrar hur lång tid det hade tagit att cykla från tex los santos till las venturas.. som de står i tidningen: "If you feel particularly daring and want to ride the BMX from one side of the map to the other, you can. Expect to be up the half night though." Tänk o gå den sträckan sen me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) Men tänk vad trött i tummen man ska bli Redigerad 15 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Men tänk vad trött i tummen man ska bli tänk om det finns oaser typ stora colaflasker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 huh? colaflaskor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 som de står i tidningen: "If you feel particularly daring and want to ride the BMX from one side of the map to the other, you can. Expect to be up the half night though." Tänk o gå den sträckan sen me Hehe ja jävlar vad lång tid de hade tagit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts