Arman Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Det var ett tag sen vi sände, men nu sänder vi igen, denna gång utan Nullsoft's NSV och Shoutcast-tjänst. Istället uttnyttjar vi oss utav Windows Media Player. Detta betyder att alla Windows-användare kan se vår kanal... Test film: Ruud - Ett gäng killar som "sparkar" fotboll Videostorlek: 384 x 288 Bitrate: 141 Kbps Så här kollar du: Kopiera denna länk: http://ARMA-9AX6RGQ8VR:8080/ Öppna Windows Media Player och klicka på File --> Open URL... och klistra in länken där... Hoppas det inte laggar för er... ATTV TeamCrew: Arman, Don_Salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 fungerar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 (redigerad) fungerar inte.. Kontrollera att ni har den nionde serien av Windows Media Player... Ni ska också klistra in länken i Open URL... inget annat... Det har fungerat för andra... Quote #2: Ibland buggar Media Player så du får göra "återconnecta" igen! Redigerad 14 juli, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Stänger av testkanalen 00:00 (24:00)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Not funking för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Om det inte funkar så testa igen... det blev så för mig med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 (redigerad) Om det inte funkar så testa igen... det blev så för mig med... Testade några gånger, fick det inte att funka... Jaja, fem minuter kvar. Vad som helst kan hända. /me fortsätter testa Udit: Nepp, not funking. Osis. Redigerad 14 juli, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Testade några gånger, fick det inte att funka... Jaja, fem minuter kvar. Vad som helst kan hända. /me fortsätter testa Udit: Nepp, not funking. Osis. Jag stängde av den 23:54 men ändå... det funkade för vissa... ska ta reda på erat problem... Tack ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 testade vid 11 tiden, funkade inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelori0n Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 är det kul och ha företag arman.. tjänar du mycket nu? betalar ditt företag skatt eller är du skattesmitare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 är det kul och ha företag arman.. tjänar du mycket nu? betalar ditt företag skatt eller är du skattesmitare Skattesmitare såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 funkar inte för mig. sitter med Media Player 10 Beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Kör shoutcast, winamp rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 funkar inte för mig. sitter med Media Player 10 Beta Stänger av testkanalen 00:00 (24:00)... Det var ju ett tag sen... Cortez: Windows Media är mer proffesionellt. Winamp kräver bra uppkoppling, Windows Media funkar bara med deras filer (som wma, wmv, asf etc.) Inget program är perfekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts