Stora_tomtefar Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Aaja, skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Okej, en gång till KopterDemo Det fungerade för mig aldelles nyss Redigerad 28 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 börjat på ett nytt projekt...ett South Park spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Dom ska ju inte springa... Bara "skaka" lite när dom går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Dom ska ju inte springa... Bara "skaka" lite när dom går. jo ja vet, men ja vill göra ett sp spel som är lite olika än vanliga serien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Verkar skoj Ska det handla om något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Verkar skoj Ska det handla om något? har nt kommit på en direkt handling än...men man ska samla pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Du vet, spelen blir alltid roligare om det är någon handling , hur simpel den än må vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 En fråga e c++ bra att använda till detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Till vad, spelskapande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Nej, till skrivandes... Jag vet inte om det är bra men kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Nej, till skrivandes... Jag vet inte om det är bra men kanske... bästa programmet för att programmera spel i säger väl allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 jag kör rpg maker 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts