SlIpKnOt Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 för att det ska funka för dom som inte TGF måste du göra det till en installations fil. asså.. själva spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Aja, men jag sparade det som "stand alone"... Det är väl inte tvunget att skapa en installationsfil? Redigerad 21 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Aja, men jag sparade det som "stand alone"... Det är väl inte tvunget att skapa en installationsfil? du väljer stand alone och sen kryssar du i att det ska vara en installations fil med. tror man är ganska tvungen... för om man bara gör stand alone så kan man bara köra det på sin egen dator... eller om man skickar med en fil som behövs... ähh.. du fattar nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag fattar, men jag trodde inte att det behövdes. Nåja, jag får fixa det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ska nog byta mot TGF Pro om ja får , får väl hoppas de... :"> .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Funderar på att göra om mitt spel totalt, kom på att jag knappt har någon handling, men nu har jag kommit på en story, så det blir nog att göar om allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Funderar på att göra om mitt spel totalt, kom på att jag knappt har någon handling, men nu har jag kommit på en story, så det blir nog att göar om allt Det är väl bara fortsätta fast lägga till storyn eller? (kalan owned) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Det är väl bara fortsätta fast lägga till storyn eller? (kalan owned) Näe, man ska börja på ett helt annat ställe, med annorlunda utseénde Känn dig så jävla ägd! PS. Jag vann tävlingen, så det gills inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Näe, man ska börja på ett helt annat ställe, med annorlunda utseénde Känn dig så jävla ägd! PS. Jag vann tävlingen, så det gills inte Jo det är ju bara att titta i min signatur :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Funderar på att göra om mitt spel totalt, kom på att jag knappt har någon handling, men nu har jag kommit på en story, så det blir nog att göar om allt Det var det jag fick göra med mitt nuvarande spel, Kopter. Dock inte för att det blev dåligt, utan för att det fulade upp sej och jag kunde inte öppna spelet i TGF... Fast då visste jag hur man skulle göra, så det tog inte så lång tid åt att komma på hur jag skulle lägga ut events som det först gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Eftersom tråden varit inaktiv rätt länge tänkte jag lägga in en kommentar samt länken till mitt Kopterdemo som jag, efter att ha följt SlIpKnOt's råd, hoppas funka Kopter Demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 "Sorry, the page you requested was not found. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Eftersom tråden varit inaktiv rätt länge tänkte jag lägga in en kommentar samt länken till mitt Kopterdemo som jag, efter att ha följt SlIpKnOt's råd, hoppas funka Kopter Demo Det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Faaan... nehe, aja, vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Faaan... nehe, aja, vad är felet? Länken funkar ínte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Okej, hehem, glömde att den var i en spel mapp Här kan ni iallafall ladda ner det. Jag ska lägga in ljud och musik i spelet, så klaga inte över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Okej, hehem, glömde att den var i en spel mapp Här kan ni iallafall ladda ner det. Jag ska lägga in ljud och musik i spelet, så klaga inte över det funkar inte...kommer in på Yahoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) Men det var då själva fan! Nu kanske detta är samma länk, men den är kopierad från filhanteraren... Länk Redigerad 26 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Men det var då själva fan! Nu kanske detta är samma länk, men den är kopierad från filhanteraren... Länk funkar fortfarande inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Men det var då själva fan! Nu kanske detta är samma länk, men den är kopierad från filhanteraren... Länk haha, aegd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts