Mr.Magic Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Oh man! Blev så kukigt sugen så jag har nu installerat Klik'n'Play.. Tur att man är så duktig på paint nu då.. Någon som har idéer föresten? jag vet gör ett spel med den där nallen du vissa på bildbehandlings topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ingen som vill kommentera min screen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 hur gör man GM filen till ett spel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) själv har man börjat igen med att göra spel, håller på med ett äventyrspel more to come... edit: ger er något litet från det då, inte mycket men alltid nått http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/logo1.jpg Redigerad 18 augusti, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 själv har man börjat igen med att göra spel, håller på med ett äventyrspel more to come... edit: ger er något litet från det då, inte mycket men alltid nått http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/logo1.jpg haha, fan vad tuff gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 hur gör man GM filen till ett spel??? Arkiv sen create stand-alone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 just nu håller ja på med ett resident evil liknande speli gammaker vid namn "Hellworld : Attack of the Evil" ...det kommer screens senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 haha, fan vad tuff gubbe Men han har inte gjort den själv! Ni är ägda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Men han har inte gjort den själv! Ni är ägda Tänk om han har gjort den själv då? Vad har du för bevis? 0wned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 har gjort en logga nu (OBS) man e ingen av gubbarna på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 har gjort en logga nu (OBS) man e ingen av gubbarna på bilden Varför gör du inte en logga med huvudpersonen på? skulle wara mycket coolare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag har lagt ut en demo av mitt spel... Vet inte om zippen funkar, men håll tummen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) jag vill ha hjälpmed 2 saker... 1 e med när hut gör jag så man plockar upp ett vapen så man kan skjuta??... jag har försöktmed platform 6 saken men de blir alltid error!! snälla hjälp mig...! och sen vil ja ha hjälpmed så ja kan skjuta höger,vänster,ner, upp kolla denna bild så förstår du nog bättre och sen kolla den bild hur ska ja göra väggar?? på sidorna? fram och så så manninte går igebnom kolla denna bilkd så förstår ni hur ja menar Redigerad 21 augusti, 2004 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vilket program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Gm (GameMaker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Ja, såg det på en annan tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Gm (GameMaker) använder du den kan vi inte hjälpa dig...använd TGF istället... kraftigare och enklare (enligt mig, då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 den enda som kan GM är TheGamemaster, och han är inte online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Jag har lagt ut en demo av mitt spel... Vet inte om zippen funkar, men håll tummen yeah.. bra spel Edit : kom på att man behöver ha TGF för att kunna spela ditt spel.. tror jag Redigerad 21 augusti, 2004 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Man ska inte behöva det, tror jag. Men som sagt, det kan vara fel på zippen. Redigerad 21 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts