Mr.GTA Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Ny screen ifrån mitt spel! jobbade lite nu ikväll med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Men jag kommer jobba på mitt spel jävligt länge! för att det ska bli så bra som möjligt. Samma här... är inte färdig på mycket länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 jaja förlåt då...men jag är ju bäst(hehe skoja) men tävlings iden är bra kanske på gamemaker, men på tgf är du inte bäst! de e tomten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 kanske på gamemaker, men på tgf är du inte bäst! de e tomten! ja det va gamemaker jag mena så..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ja det va gamemaker jag mena så..... ja men om nån skulle ställa upp i denna tävling, med ett spel gjort i tgf? det e bättre att göra en poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 starta för 7 timmar sen jag har gjort en röd vägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 starta för 7 timmar sen jag har gjort en röd vägg hehe Men Gamemaster, eller någon annan kan väll göra en poll där vi lägger upp vårra bidrag i senare, där det spel med flest röster vinner... Jag har suttit i 400 år, och är nästan färdig med första rummet... Fan vad jag kände mig blåst när jag skulle göra skogen till mitt spel, träden blev typ 10 cm, glömde proportionerna helt :"> btw, ska nog snart lägga upp ett screen men jag behöver hjälp Hur gör man så att "spelargubben" inte kan gå igen om alla väggar osv. Jag vill inte att han ska kunna gå igenom träden eller ut på vattnet förresten, vad är tgf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 förresten, vad är tgf? the games factory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 the games factory okej, är det bättre? Ingen som kan hjälpa mig? Jag behöver hjälp Hur gör man så att "spelargubben" inte kan gå igen om alla väggar osv. Jag vill inte att han ska kunna gå igenom träden eller ut på vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 okej, är det bättre? vet faktist inte men jag använder det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 vet faktist inte men jag använder det! Jag får väll tanka det och jämnföra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 själv tycker jag tgf är lättast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 själv tycker jag tgf är lättast! Hmpf, hittade bara en prova-i-30-dar-version... orkade inte tanka den... gör färdigt mitt spel i GM istället... Lyckades trolla fram ett screen... ska lägga till många fler detaljer, men jag har ju iaf något spelbart iaf Detta är bara första "rummet" då man blir strandsatt på en ö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ser underbart ut Kalan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) ser underbart ut Kalan! Jag var fruktansvärt osäker på om det var fint eller inte... Är barbaren okej? Eller ska jag rita om den? EDIT: Jag har hunnit lägga dit lite ljudeffekter hittils, bla fotsteg och havsljud, samt menymusik... Redigerad 10 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 den är bra!! fortsätt jobba! ge inte upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) ...Huvudmenyn, innehåller ljudeffekter, musik m.m. Jag har nu officiellt bytt program från GameMaker till The Games Factory, 'cos it's helluva more betta', och kommer därför återskapa och fortsätta på Lands of Arrana (Arbetsnamn, Arrana är landet som man befinner sig i) i The Games Factory Redigerad 11 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Här kommer en bild på mitt spel Maveric the Wizard och det är det första spel jag gör igamemaker på flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Oh man! Blev så kukigt sugen så jag har nu installerat Klik'n'Play.. Tur att man är så duktig på paint nu då.. Någon som har idéer föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 håller på ett spel i gamemaker.... Ronny och Ragge: Pök Jakten de går ut på att samla så mycket poäng som möjligt. karaktärer hittils: Ronny, Ragge, Pök1, Pök2, Pök3 o Fårrden(eldflames forden) musik: Ronny och Ragge musik, vad annars?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts