Stora_tomtefar Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Kommer bli vääääldigt jobbigt... jag försökte göra ett sånt spel en gång, och esultatet blev en full papperskorg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Kommer bli vääääldigt jobbigt... jag försökte göra ett sånt spel en gång, och esultatet blev en full papperskorg... Jo jag vet! har hållt på ett tag nu och är fortfarande inte klar med första banan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 hur går det nu, några dar senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Jag laddade precis ner Gamemaker, och jag blev frukansvärt förvånad... Hade nämnligen ingen aning om att jag använt det förr när jag startade det, så kände jag igen det. Jag och en kompis gjorde ett fullt fungerande rallyspel förut... tror att min kompis kan ha kvar det på sin dator eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Finns det något bra tutorial till gamemaker för jag kommer inte ihåg någonting även omdet bara var några år sedan jag använde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Finns det något bra tutorial till gamemaker för jag kommer inte ihåg någonting även omdet bara var några år sedan jag använde det. gå in på gamemaker.nl och kolla runt så hittar du nog nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Har fått problem med mitt spel... När man hoppar, så flyger gubben bara rakt igenom marken istället för att landa på den... Hur fixar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) är det gm du pratar om nu? Redigerad 9 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Har fått problem med mitt spel... När man hoppar, så flyger gubben bara rakt igenom marken istället för att landa på den... Hur fixar man det? Är det gamemaker du pratar om så adda mig på MSN så hjälper jag dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Klart det är Gamemaker... Jag postade ju i Gamemaker-tråden ju btw, det löste sig... Men sen sket det sig, och jag slängde spelet åt helvete Började på ett fantasy-rollspel nyss... Håller på och pillar med menyerna för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 hur går det nu, några dar senare? jag har inte jobbat på det! vet fortfarande inte hur många som vill att jag ska fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Jag vill att du ska fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 den som vill ha hjälp med gamemaker kan adda mig på MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jag har inte jobbat på det! vet fortfarande inte hur många som vill att jag ska fortsätta Vad handlar det om? vad heter det? fortsätt jobba på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Vad handlar det om? vad heter det? fortsätt jobba på det Namn: har inte kommit på något. Handling: han man är och sitt gäng blir satt i fängelse för nått bankrån dom gjort. Efter ett litet tag kommer en av deras kompis o hlälper dom fly! mer har jag inte kommit på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det hade varit skoj om vi kanske kunde startat en tävling där den med bäste spel vann! Så kunde alla som ville lämna in sina bidrag till tävlingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det hade varit skoj om vi kanske kunde startat en tävling där den med bäste spel vann! Så kunde alla som ville lämna in sina bidrag till tävlingen... Jävligt tuff idé! men jag kommer jobba på mitt spel jävligt länge! för att det ska bli så bra som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det hade varit skoj om vi kanske kunde startat en tävling där den med bäste spel vann! Så kunde alla som ville lämna in sina bidrag till tävlingen... Super ide alltså hmm...får jag va domare...jag kan ju mest om gamemaker Vinnaren kan få en lektion av mig om hur man gör bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Super ide alltså hmm...får jag va domare...jag kan ju mest om gamemaker Vinnaren kan få en lektion av mig om hur man gör bra spel du gillar skryta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 du gillar skryta! jaja förlåt då...men jag är ju bäst(hehe skoja) men tävlings iden är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts