Jump to content

Gamemaker-tråden


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 172
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

varför inte lägga ner mer jobb på ett spel istället för att göra massa dåliga ;)

Kanske inte dåliga...  eller....  jo.... dom sög

Man orkar inte, som ensam spelmakare, spendera alltför lång tid på ett seriöst spel... Om nån av er är bra på TGF kan jag gärna försöka ge mig på ett försök till ett bra spel. Nån som vill det? :wub:

*EDIT* När vi ändå var inne på sajter :"> :wub: Tänkte jag bara uppmana alla att kanske bara småkika lite på de låtar jag lagt ut? <_<

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har du en version av mitt spel så får du se!!!

hmm...du borde ladda hem nyaste gamemaker tycker jag...jag ska titta på ditt spel när jag får tid.

Edit: Kolla www.gamemaker.nl's forum.Edit2: om ni vill ha hjälp.

Redigerad av the gamemaster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste documentet om vad ett bra spel verkligen är, och den var verkligen intressant... tycker alla som gör spel ska läsa den, vilket program man än använder... :huh:Texten

Och min käre SlIpKnOt, jag har dragit lärdom av denna text, och lärt mig lite vad det gäller ett bra spel... så kanske, kanske nästa spel blir lite bättre?

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste documentet om vad ett bra spel verkligen är, och den var verkligen intressant... tycker alla som gör spel ska läsa den, vilket program man än använder... (:!!!:)Texten

Och min käre SlIpKnOt, jag har dragit lärdom av denna text, och lärt mig lite vad det gäller ett bra spel... så kanske, kanske nästa spel blir lite bättre?

Shit.. lång text :P har läst igenom mer en halva...

många bra punkter han tar upp ..

sen en fråga.. hur laddar man upp ett spel?

tänkte ladda upp ett litet spel jag gjorde för någon månad sen. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit.. lång text :huh:  har läst igenom mer en halva...

många bra punkter han tar upp ..

sen en fråga.. hur laddar man upp ett spel?

tänkte ladda upp ett litet spel jag gjorde för någon månad sen. -_-

du kan regga dig på någon sajt där man får graits hemsidautrymme t.ex, eller pixas... själv använder jag både Pixas och Geocities (som jag också har min hemsida på ;) )... du måste dock zippa dina spel för att ladda upp dom...

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...