Blues Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Kan nån adda mig på msn som kan hjälpa mig med gm Jag kan.vad har du för MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 tryck på msnknappen under min sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 tryck på msnknappen under min sign ok (vad dum jag känner mig :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 (redigerad) varför inte lägga ner mer jobb på ett spel istället för att göra massa dåliga Kanske inte dåliga... eller.... jo.... dom sög Man orkar inte, som ensam spelmakare, spendera alltför lång tid på ett seriöst spel... Om nån av er är bra på TGF kan jag gärna försöka ge mig på ett försök till ett bra spel. Nån som vill det? *EDIT* När vi ändå var inne på sajter :"> Tänkte jag bara uppmana alla att kanske bara småkika lite på de låtar jag lagt ut? Redigerad 28 juli, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) som de på NG... Redigerad 29 juli, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 bara så ni vett så har nya powerman demot kommit det är en aning omgjort!! Demo4-powerman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 1.set the health relative to -1 2.Förklara mer så är du snäler 3.Förklara mer Här har du en version av mitt spel så får du se! dbgame.gmd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Här har du en version av mitt spel så får du se!!! hmm...du borde ladda hem nyaste gamemaker tycker jag...jag ska titta på ditt spel när jag får tid. Edit: Kolla www.gamemaker.nl's forum.Edit2: om ni vill ha hjälp. Redigerad 30 juli, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Jag läste documentet om vad ett bra spel verkligen är, och den var verkligen intressant... tycker alla som gör spel ska läsa den, vilket program man än använder... Texten Och min käre SlIpKnOt, jag har dragit lärdom av denna text, och lärt mig lite vad det gäller ett bra spel... så kanske, kanske nästa spel blir lite bättre? Redigerad 1 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 tänkte bara raportera om att mitt spel (power man) snart är klart (:!!! Det är 95% klart så det återstår 10%...vänta nu...det stämer ju inte! 95% av 100% (hoppas nån längtar till det...annars ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 12:00 imorron kommer man nog kunna ladda hem hela powerman spelet ska bugtesta och sånt imorron"gäsp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag läste documentet om vad ett bra spel verkligen är, och den var verkligen intressant... tycker alla som gör spel ska läsa den, vilket program man än använder... (:!!!Texten Och min käre SlIpKnOt, jag har dragit lärdom av denna text, och lärt mig lite vad det gäller ett bra spel... så kanske, kanske nästa spel blir lite bättre? Shit.. lång text har läst igenom mer en halva... många bra punkter han tar upp .. sen en fråga.. hur laddar man upp ett spel? tänkte ladda upp ett litet spel jag gjorde för någon månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Shit.. lång text har läst igenom mer en halva... många bra punkter han tar upp .. sen en fråga.. hur laddar man upp ett spel? tänkte ladda upp ett litet spel jag gjorde för någon månad sen. du kan ladda up spel på gm-upload Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 kommer ta längre tid en jag trodde med powerman... men snart så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 powerman är helt klart gå in i tråden Powerman och ladda hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Shit.. lång text har läst igenom mer en halva... många bra punkter han tar upp .. sen en fråga.. hur laddar man upp ett spel? tänkte ladda upp ett litet spel jag gjorde för någon månad sen. du kan regga dig på någon sajt där man får graits hemsidautrymme t.ex, eller pixas... själv använder jag både Pixas och Geocities (som jag också har min hemsida på )... du måste dock zippa dina spel för att ladda upp dom... Redigerad 1 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det spel jag har jobbat på i 3 dagar och som faktiskt hade en ljus framtid dog efter att jag inte kan öppna filen... jag söker tröst :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det spel jag har jobbat på i 3 dagar och som faktiskt hade en ljus framtid dog efter att jag inte kan öppna filen... jag söker tröst :'( ååå stakars dig...förstår hur det känns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Tack, om någon undrar så var det ett helikopter spel... vyn och proncipen är rätt vanlig, men jag var rätt stolt med pausmenyn som är inbyggd i banan, animationerna och ljudet ... synd att det är väck... :'( tänkte att jag skulle ha med flera punkter ifrån den där texten, typ som alternativa mål... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) Jag håller på med ett GTA liknande spel i gamesfactory. men, det tar liksom en jävla tid att göra o jag vet inte om jag pallar så jag undrar om ni vill att jag ska fortsätta EN SCREEN | | | v Redigerad 3 augusti, 2004 av Mr.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts