Blues Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Sjyst!!! Kan du berätta följande då är du snäll: Hur får man liven att sjunka??? Hur skjuter man??? Hur får man fienderna att dö??? 1.set the health relative to -1 2.Förklara mer så är du snäler 3.Förklara mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 om ni använder games factory kan ni fråga mig... kan lite iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) Ni kan ju kika lite på hemsidan min, där har jag lagt ut några spel som jag gjort i TGF... tycker det är skitkul att göra spel, har gjort det i några år nu Min hemsida The Gamemaster, TGF kan man få gratis, men välsignas man inte med funktionen att skapa självständiga spel - stand alone game alltså... Om man vill betala för en registreringskod är ju upp till en själv... Jag gjorde det inte Redigerad 26 juli, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Ni kan ju kika lite på hemsidan min, där har jag lagt ut några spel som jag gjort i TGF... tycker det är skitkul att göra spel, har gjort det i några år nu Min hemsida Vad ska hända i ditt spel, RMP, efter att handen har flygit iväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Egentligen ska handen bara stanna, men efter det ska man komma till ghighscores tabellen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 RMP är väl inte det vackraste av tomtens spel, men det är jävligt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Tack för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Okej men handen flög bara iväg sen frös datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Okej men handen flög bara iväg sen frös datorn... Okej, det med handen ska jag fixa, men att din dator frös kan jag icke... du kan ju testa att ladda ner et annat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) ta krossa klister Redigerad 26 juli, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Okej, det räcker nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Vilket är bäst och gratis fullversion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 TGF är absolut bäst och det kan du skaffa på www.clickteam.com vill du ha en bättre verision, maila mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 e det gratis fullversion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 nepp, läs mitt mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 RPG maker 2000 är rätt bra och lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 RPG maker 2000 är rätt bra och lätt... mmm...fast jag föredrar TGF, enkelt och kraftfullt, ungefär som Qristina i "farmen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 (redigerad) RPG tillåter väl en inte att rita sina egna objekt, eller använda sin egen musik? Dessutom är grafiken något i stil med SNES, vilket det inte är i TGF... TGF är dock rätt svårt i början, och att ha förhoppningar om att ens första spel ska vara en Super Mario-rip off är inte att rekommendera... Redigerad 27 juli, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 varför inte lägga ner mer jobb på ett spel istället för att göra massa dåliga Kanske inte dåliga... eller.... jo.... dom sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 (redigerad) Kan nån adda mig på msn som kan hjälpa mig med gm Redigerad 27 juli, 2004 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts